یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

در گفت و گو با ما مطرح شد

ابراز ناامیدی «ابراهیم فروزش» از رونق سینمای کودک/ فیلم جدیدم را در ژانر خانوادگی و اجتماعی خواهم ساخت

ابراهیم فروزش*

سینماپرس: ابراهیم فروزش کارگردان سینما گفت: به رونق سینمای کودک ناامیدم و سعی میکنم از این فضا فاصله بگیرم؛ به همین دلیل هم ساخته جدیدم در ژانر خانوادگی و اجتماعی خواهد بود

کارگردان فیلم «شیر تو شیر» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس  در مورد وضعیت حاکم بر سینمای کودک گفت: به نظر من تولید برای سینمای کودک در ایران با نقصان جدی همراه است و در حال حاضر کمتر شاهد تولید فیلم در این ژانر هستیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم با تغییر مدیریت در سینمای فارابی سیاست این بنیاد درباره سینمای کودک کاملا روشن و تولید هم برای این سینما بیشتر شود. طبیعتا وقتی جشنواره ای قرار است برگزار شود باید فیلمی برای نمایش در آن هم وجود داشته باشد.

کارگردان فیلم «سنگ اول» در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: به نظر من حیف است که جشنواره فیلم  کودک شهری چون اصفهان را  از دست بدهد. این رویداد سینمایی را  بعد از سالیان سال، همه  به اسم اصفهان می شناسند و این شهر برای جشنواره کودک جا افتاده است.

فروزش با ابیان اینکه  اصولا  جشنواره به هر شهری که می رود برای همیشه در آن شهر باید بماند گفت: گاهی گفته  می شود قرار است در همدان برگزار شود و زمانی هم گفته شده بود که قرار است این رویداد به شیراز برود. ولی دانستن این نکته ضروریست که این جابه جایی مداوم به شهرت جشنواره لطمه وارد می کند.

وی ادامه داد:به نظر من  آقای شجاع نوری  یکی از بهترین و مدبرترین مدیران سینمایی است و آرزو می کنم ایشان با تلاش خود کاری کنند که جشنواره با مدیریت اصفهان به توافق برسد  و در همین شهر برگزار شود.

گفتنی است آخرین فیلم ابراهیم فروزش در سینمای ایران فیلم شیر تو شیر بود که سال ۹۰ ساخته شد و در جشنواره فیلم کودک اصفهان به نمایش در آمد و مورد تقدیر قرار گرفت.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.