شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

در گفت و گو با سینماپرس اعلام کرد

اوجی: سریال«بی‌قرار ۲ » پاییز امسال از تلویزیون پخش خواهد شد

سریال بی قرار

سینماپرس:مجید اوجی تهیه کننده سریال «بی‌قرار ۲» از پخش این مجموعه در پاییز امسال به کارگردانی و نویسندگی فلورا سام خبر داد.

اوجی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس  توضیح داد: مونتاژ نهایی  این سریال روز گذشته  توسط روزبه کلباسی به پایان رسید، موسیقی قسمت جهاردهم هم  توسط امید کرامتی ساخته شده و صداگذاری سریال را هم آقای مجید یوسفی انجام می دهد.

وی در خصوص زمان پخش و شبکه مورد نظر برای نمایش این سریال گفت: در این خصوص مشغول رایزنی هستیم ولی هنوز شبکه خاصی برای این سریال در نظر گرفته نشده است.

اوجی پیشتر در گفت و گویی دلیل ساخت قسمت دوم این سریال را استقبال بالای مردم عنوان کرده و گفته بود: در زمان پخش طراحی داستان به گونه ای شکل گرفت که داستان ادامه دار به پایان برسد.

داستان سریال «بی قرار ۲» در ادامه همان قصه ابتدایی اما بارویکرد معضلات اجتماعی بیشتر پیش می رود.

مخاطبان در سری اول سریال بی‌قرار، بیننده زندگی زنی به نام رعنا بودند که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و متوجه می‌شود فرزندش در یک خانواده پزشک زندگی می‌کند

لاله اسکندري، محمدرضا شريفي نيا، سارا خوئيني ها، محمد صادقي، اميرحسين صديق، مريم اميرجلالي، مريم بوباني، سولماز آقمقاني، عزت ا... رمضاني فر، اسماعيل خلج، کامران تفتي، زهرا سعيدي، پژمان بازغي (با حضور) داريوش کاردان و شقايق فراهاني، همراه با هنرمند خردسال فاطمه دقاقي ديگر بازيگران اصلي «بي قرار ۲» هستند.  

«بي قرار ۲» در ۲۰ قسمت به پخش می رسد و ساير عوامل اصلي آن عبارتند از: مدير تصويربرداري: محسن فلاحي، مدير صدابرداري: محمد عليزاده، مدير برنامه ريزي و دستيار اول کارگردان: مسعود حقي، مدير توليد: عباس دقاقي، تدوين: روزبه کلباسي، آهنگساز: اميد کرامتي، طراحان گريم: احسان روناسي، شيوا پاک نيت، طراح صحنه و لباس: حديث حسنوند، منشي صحنه: مهين شهبازي، مدير تدارکات: حسين لنجابي، عکاس: زهرا محمدزاده. تهیه کنندگان:محمدعلی تفکر و مجید اوجی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.