چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

گزارش سینماپرس از فروش فیلم‌های در حال اکران

پیشتازی فیلم های کمدی بر پرده سینماها / حضور «عصر یخبندان» در باشگاه میلیاردی ها

فیلم سینمایی عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی

سینماپرس: نگاهی به وضعیت فروش فیلم ها در روزهای گذشته و توجه به ترکیب فیلم ها در سینماها نشان می‌دهد که فیلم‌های کمدی با اقبال بیشتری مواجه شده اند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم های سینمایی «نهنگ عنبر»، «پاداش»، «گینس»، «آتیش بازی» و «خداحافظی طولانی» در حالی به نمایش خود در سینماهای سراسر کشور ادامه می دهند که آمار فروش فیلم های روی پرده نشان می دهد همچنان ذائقه مخاطب با فیلم های کمدی بیشتر همراه است.

براساس این گزارش فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده با ۲۳ روز نمایش و ظرفیت ۲۵ سالن توانست تا شب گذشته به فروش یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومانی و  در شهرستان نیز به فروش ۶۰۰ میلیون تومانی دست پیدا کند تا جمع کل فروش این فیلم به مرز دو میلیارد تومان نزدیک شود.

«گینس» براساس مصوبه شورای صنفی نمایش ۲۰ سالن سینما و ۵ سالن حمایتی در تهران و ۵۰ سالن سینما در شهرستان در اختیار دارد.

همچنین فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی با توجه به موضوع و تعدد بازیگر یکی دیگر از فیلم های است که از ماه مبارک رمضان نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است و همچنان به اکران خود ادامه می دهد.

محرم براتی مدیر پخش بامداد فیلم در گفتگو با سینماپرس گفت: «عصر یخبندان» با ۳۰ سالن سینما توانسته است که در تهران ۶۷۰ میلیون تومان و در شهرستان نیز ۳۴۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کاگردانی احمدرضا درویش، سینماداران و مردم متقاضی نمایش «عصر یخبندان»هستند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با اضافه کردن سالن پاسخگوی آنان باشیم.

وی افزود: در حال حاضر تا شب گذشته ۱۵ سالن برای نمایش «عصر یخبندان» اضافه شده و امیدواریم در روزهای آینده به تعداد ۳۰ سالن دست پیدا کنیم.

در این میان فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی «سامان مقدم» فیلمی است که هنوز اکران خوبی را تجربه می کند. امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران نیز در گفتگو با سینماپرس از فروش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در تهران و یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی این فیلم در شهرستان تاکنون خبر داد.

«نهنگ عنبر» با ۶۳ روز نمایش و در با در اختیار داشتن ۲۵ سالن سینما توانسته است خودش را به مرز فروش  ۵ میلیارد تومان نزدیک کند.

دفتر پخش هدایت فیلم نیز فروش فیلم «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی را در تهران ۷۲۰میلیون و در شهرستان ۵۶۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فیلم سینمایی «آتیش بازی» با ۵۷ روز نمایش و داشتن ۹ سالن سینما به نمایش خود در سینما ادامه می دهد.

فروش فیلم سینمایی «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» به کارگردانی کمال تبریزی نیز براساس گزارش دفتر پخش بامداد فیلم با ۲۳ روز نمایش و با در اختیار داشتن ۲۰ سالن سینما تا شب گذشته به میلغ ۲۵۰ میلیون تومان در تهران و ۸۰ میلیون تومان در شهرستان رسید.

همچنین دفتر پخش هدایت فیلم فروش فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن را با احتساب ۹ روز نمایش و در اختیار داشتن ۱۰ سالن سینما تا شب گذشته  ۲۹ میلیون تومان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.