سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

مسعود ردایی به سینماپرس خبر داد؛

اتمام ۸۰ درصد فیلمبرداری «نسیم»/ «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» بعد از «پاداش» به سینماها می‌آیند

مسعود ردایی

سینماپرس: مسعود ردایی گفت: ۸۰ درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی به اتمام رسیده است.

این تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: در حال حاضر ادامه تصویربرداری در منطقه ای در سد کرج دنبال می شود.

وی به مراحل فنی این فیلم اشاره کرد و گفت: تدوین نسیم به صورت همزمان توسط خود آقای شهبازی و زیر نظر وی انجام می گردد و همینطور مراحل صداگذاری، اصلاح رنگ و همچنین جلوه های بصری این اثر سینمایی در لهستان توسط شرکای این فیلم صورت می گیرد.

براساس این گزارش فيلم سینمایی «نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

آزاده‌ نامداری مجری تلویزیون و آذرخش فراهانی (فرزند بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون)، ساعد سهیلی و ساغر قناعت از بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم محصول مشترک ایران و لهستان است.

ردایی در بخش دیگری از این گفتگو از اکران فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی در سینماها خبر داد و اظهار داشت: این فیلم بلافاصله بعد از  «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» کمال تبریزی به سرگروهی پردیس زندگی در سینماهای کشور به نمایش در می آید.

لازم به ذکر است که پخش «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» را موسسه مولود رسانه به مدیرعاملی حبیب اسماعیلی بر عهده دارد.

امين حيايي، محمدرضا شريفي نيا، مجيد صالحي، ليلا اوتادي، برزو ارجمند، سحر قريشي، حسين محب اهري، رابعه اسکويي، شيوا خسرو مهر، علي کاظمي، کيانوش گرامي و حميد لولايي بازيگران اصلي «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» هستند.

این اولين فيلم بلند سينمايي مهدي مظلومي است که مضموني کمدي دارد. فيلم داستان سه مامور خارجي است که براي انجام عملياتي با يک نقشه دقيق و از پيش تعيين شده وارد ايران مي‌شوند، اما از لحظه ورود با موقعيت‌هاي ويژه‌اي روبرو مي‌شوند که برنامه‌هاي آن‌ها را به هم مي‌ريزد.

  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.