دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

انتقاد شدید فرزند «منوچهر محمدی»از وضعیت سینما:

خواندن اشعار مولانا و حافظ حال سینما را خوب نمی‌کند

حامد محمدی*

سینماپرس: حامد محمدی کاگردان فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می‌آیند» گفت: متاسفانه با خواندن شعرهای مولانا وحافظ حال سینما خوب نمی شود، اصلا حال سینما خوب نیست و این نکته را نباید به دوستانی که الان یا قبل در راس کار بودند، نسبت داد.

به گزارش سینماپرس، حامد محمدی فرزند منوچهر محمدی تهیه کننده سرشناس سینمای ایران در ارتباط با علت کم کاری خود به عنوان یک فیلمساز جوان در سینما، اظهارکرد: متاسفانه شرایط خوبی برای ساخت وتولید یک اثر سینمایی وجود ندارد، مقداری هم نسبت به فضای که در سینما شکل گرفته، عصبانی هستم و به همین دلیل فعلا سعی می کنم با مساعد شدن فضا، دومین اثر خود را جلوی دوربین ببرم.

این فیلمساز جوان در مورد آخرین وضعیت ساخت "خمیازه"، گفت: نگارش این فیلمنامه به پایان رسیده وپروانه ساخت سناریوی آن هم صادر شده است، متاسفانه در یک مقطع پیش تولید کار را آغاز کردیم که به علت برخی از مشکلات نتوانستیم کار را ادامه بدهیم.

او ادامه داد: هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه دیگری هستم اما نمیدانم که فرصت ساخت کدام یک از این دوفیلمنامه فراهم می شود، باید منتظر باشیم ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

وی در ارتباط با حضور فرشته ها می آیند در جشن خانه سینما، خاطرنشان کرد: شخصا تمایلی برای حضور این اثر در جشن خانه سینما ندارم ونظر خودم را به تهیه کننده این فیلم ارائه دادم، هرچند که حضور این اثر در جشن خانه سینما به نظر تهیه کننده مربوط می شود.

منبع: نسیم

نظرات

  • صادقی ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۷:۱۵
    0 0
    ضمن تشکر نکته جالبی توجه است اگر آقایان لطف وترحم کنند ...اصولا افرادی که تدبیر وامید را در سینما مدیریت می کنند یا نمی خواهند ویا نمی توانند یا این طور سینمارا طی سالیان دراز آنطورکه دوست دارند مدیریت کردند افراد در قالب هیئت مدیره مشاور مدیر مواظب اند درجه سینما از حد تب خاصی که به نظرشان درست است بالا وپایین نرود اگر چه اقبال عمومی از سینما بالا وپایین باشد در حالت خاص هم با سینما سلامی والمپیادی سیاه لشکر تزریق می کنند وحال سینما خوب می شود کت وشلوار خود می پوشند وبه بناد مولانا می روند شعر می خواهند اما چون به آن هم اعتقاد ندارند نمی دانم امید چه می شود تدبیر هم لازم نیست

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.