یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

خبر رسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح:

به‌زودی فرد دیگری جایگزین «شرف الدین» در انجمن سینمای دفاع مقدس می‌شود

محمدرضا شرف الدین در نشست نقد و بررسی مستند «۳۳ سال سکوت»

سینماپرس: مدیر ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت با اشاره به مدیریت محمدرضا شرف الدین بیان در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد که دوره مسئولیت وی مدتی است که به پایان رسیده است.

به گزارش سینماپرس، سید مجتبی نوریان مدیر ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت با اشاره به اخبار ضد و نقیض که در رسانه ها پیرامون استعفای مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس منتشر شده است، گفت: آقای شرف الدین حدود ۱۱ سال است که مسئولیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را بر عهده دارند و مدتی است که مسئولیت وی در این انجمن به پایان رسیده و بزودی فرد دیگری جایگزین این مدیر سینمایی در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خواهد شد.

نوریان ادامه داد: آقای شرف الدین قصد دارد با دریافت پروانه ساخت فیلم «اگر باران ببارد»، دوباره وارد عرصه تولید شود و تهیه کنندگی سینما را از سر گیرد.

نوریان به تجربه های گذشته شرف الدین در عرصه سینما اشاره کرد و گفت: تهیه کنندگی فیلم سینمایی «فرزند صبح»، همچنین تهیه کنندگی فیلم سینمایی «دلتنگی های عاشقانه» که بزودی در سینمای ایران اکران می شود در کارنامه سینمایی شرف الدین قرار دارد.

مدیر ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت در ادامه یاد آور شد: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حوزه های سینما، تولید سریال، فیلم کوتاه و داستانی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس فعال است و ماموریت جدیدش با توجه به شرایط منطقه، ورود به عرصه سینمای استراتژیک با نگاه بین الملل تعریف شده است.

برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از دیگر ماموریت های این نهاد سینمایی می باشد.

این نهاد سینمایی در کنار شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس دو بازوی تاثیر گذار بنیاد فرهنگی روایت در تولید و حمایت از ساخت فیلم های با موضوع انقلاب و دفاع مقدس به شمار می رود.

نوریان در پایان درباره محمد حسین نیرومند عنوان کرد که او بعنوان یکی از گزینه ها مطرح است ولی هنوز قطعی نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.