یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

دلیل پذیرفتن نقش بتمن توسط بن افلک

بن افلک در مراسم اسکار 2013

تسنیم: پس از حرف و حدیث های فراوان، بالاخره بن افلک دلیل پذیرفتن نقش بتمن را اعلام کرد.

بن افلک بازیگر و کارگردان مشهور فیلم ضد ایرانی «آرگو» دلیل پذیرفتن نقش بتمن را اعلام کرد. او که پیش از این یک حضور به شدت ناموفق را به عنوان ابرقهرمان کمپانی مارول در «دردویل» داشت پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از آن فیلم ضعیف برای نقش بتمن، یکی از محبوب ترین ابرقهرمانان تاریخ انتخاب شد. وی در مصاحبه ای که احیرا با اینترتینمنت ویکلی داشته دلیل پذیرفتن نقش بتمن را این گونه اعلام می کند:« فکر کردم اگر بخواهم فیلمی مثل این بسازم، که دوست هم دارم این کار را در زمان مناسبی انجام دهم، به یک دوره مجدد احتیاج دارم تا ببینم این فیلم ها چگونه ساخته می شوند.

جالب است که پیش از این شایعه شده بود، افلک قرار است فیلم بعدی بتمن را بسازد. آیا این مصاحبه نشان دهنده حضور قطعی افلک پشت دوربین بتمن است؟

هفته گذشته لاتینو ریویو در گزارشی ادعا کرده بود که بن افلک، کارگردان فیلم ضد ایرانی «آرگو» قصد دارد برای ساخت جدیدترین فیلم سینمایی بتمن با کمپانی برادران وارنر همکاری کند. این فیلم که پیش بینی شده در نوامبر ۲۰۱۸ اکران می شود فعلا «بتمن» نام دارد و احتمالا (به دلیل تاریخ اکران یکسان) باید خودش را آماده کند تا با فیلم «کاپیتان مارول» کمپانی های دیزنی و مارول رقابت کند.

همین طور گفته می شود کریس تریو که سابقه نوشتن فیلمنامه آرگو را دارد قرار است فیلمنامه بتمن جدید را هم بنویسد. جالب است بدانید که هم بن افلک و هم کریس تریو در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» حضور داشته اند. تریو پس از دیوید اس. گویر استخدام شد تا فیلمنامه را آماده کند و بن افلک هم قرار است نقش بتمن را بازی کند.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۱
    0 2
    هنوزم میگم به قد و قواره ش نمیاد این نقش !. مطمئنم گند میزنه توی این فیلم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.