شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به سینماپرس اطلاع داد:

نعیمی: «سایه های موازی» را قبل از جشنواره فیلم فجر اکران می‌کنم

سایه های موازی

سینماپرس:اصغر نعیمی کارگردان سینما و تلویزیون از اکران فیلمش «سایه های موازی» قبل از جشنواره فیلم فجر خبر داد.

نعیمی درگفت و گو با سینماپرس، در خصوص چگونگی زمان اکران «سایه های موازی»  گفت: فیلم کلیه مراحل فنی را سپری کرده و در حال حاضر آماده نمایش است. پروانه نمایش این فیلم  هم مدتیست صادر شده اما زمان اکران این فیلم به تصمیم تهیه کننده بستگی دارد. تا جایی که اطلاع دارم تهیه کننده فیلم هم تصمیم دارد فیلم را در زمان مناسب به نمایش دربیاورد.

وی در خصوص اینکه اولین نمایش فیلمش در جشنواره فجر خواهد بود یا خیر؟ گفت: من اصراری بر اینکه فیلمم در جشنواره فجر نمایش داشته باشد ندارم. بیشتر به اکران مناسب فکر می کنم  و می خواهم بازتاب نظر مخاطبین  و مردم را در مورد فیلمم بدانم.

یکی از نکات قابل توجه این فیلم حضور دوباره ابوالفضل پورعرب بعد از مدتها در سینما ست.

شهاب حسینی، ابوالفضل پورعرب، سمیراحسن پور، سیامک صفری، هوشنگ توکلی و حدیث فولادوند از بازیگران فیلم «سایه های موازی»  هستند.

در این فیلم سیامک مهماندوست تدوین فیلم و فرامرز ابوالصدق صداگذاری اثر را برعهده داشته اند. همچنین ناصر چشم آذر هم ساخت موسیقی  فیلم  را برعهده داشت. حسن توکل نیا و علی توکل نیا نیز تهیه کنندگان این فیلم هستند.

این کارگردان همچنین درمورد فعالیت جدید خود گفت: مشغول نوشتن فیلم نامه جدید برای کار در سیما هستم که فعلا نامی برایش انتخاب نکردم.

 «سلام بر عشق» و «بی وفا» دیگر ساخته های اصغرنعیمی در سینما هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.