جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

گفت وگوی سینماپرس با شهرزاد کمال زاده

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نیاز»: سریال آبرومندی را به مخاطب ارائه خواهیم داد

شهرزاد کمال زاده*

سینماپرس: شهرزاد کمال زاده بازیگر سریال «نیاز» که همزمان با لیالی قدر از شبکه اول سیما پخش می شود گفت: «نیاز» به جهت ساختاری سریال آبرومندی در آمده است.

وی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس  بیان کرد: همکاری با حسین سهیلی زاده  تجربه خیلی خوبی برایم بود. ایشان به همراه  ایرج محمدی  تجربه زیادی در عرصه فیلمسازی دارند و معمولا نتیجه کارهایشان مورد توجه مخاطب بوده است و کارهایشان بی حاشیه و سالم تولید می شود این نکات برای من به عنوان بازیگر بسیار بارازش  است.

وی با بیان اینکه  گروه به شدت همدل در کنار یکدیگر کار می کنند گفت: با اینکه هنوز تصویربرداری این سریال  ادامه دارد و در هوای گرم ماه مبارک رمضان کار می کنیم و فشار بر روی همه عوامل زیاد است  اما نتیجه خوبی تا به حال  گرفته ایم و از کار راضی هستم.

کمال زاده در ادامه صحبت هایش در خصوص داستان سریال نیاز گفت: نیاز  قصه زوج جوانی به اسم کمند و پیمان است که از خارج به ایران می آیند و دچار یکسری مشکلات با خانواده پیمان  می شوند که این مشکلات خود بوجود آورنده داستانک هایی در طول سریال می شود.

این بازیگر با بیان اینکه در این سریال نقش کمند را برعهده دارم در خصوص همکاریش با سهیلی زاده گفت: اصولا وقتی من با کارگردانی کار می کنم  به او اعتماد می کنم اما آقای سهیلی زاده امتحان خود را پیش از این پس داده اند و به نوعی  کارگردان کار بلد و حرفه ای هستند؛ در عین حال این را هم می توانم بگویم که ایشان کارگردان بسته ای نیستند که صرفا به بیان دیالوگ توسط بازیگر  متکی باشند؛ دست بازیگر  را بازمی گذارند و به بازیگر امکان حضور می دهند.

وی ادامه داد: پیش از شروع کار، در جلسات دور خوانی که با کارگردان داشتیم با ایشان  مشورت های زیادی می کردیم؛ هم ایشان به نظرات ما اهمیت می داد و هم ما به نکات مدنظرشان رسیدیم.

کمال زاده در ادامه صحبت خود در خصوص پیش بینی از میزان استقبال مخاطب توضیح داد:  من فکر می کنم با توجه به اینکه ما  زمان کوتاهی برای ساخت این سریال داشتیم و همینطور بضاعت اندکمان در مقایسه با دیگر سریالهای ماه رمضان، بتوانیم در جذب مخاطب موفق عمل کنیم. به عقیده من نیاز قصه اش برای بیننده جذابیت خواهد داشت همینطور حضور بازیگران خوبی چون بهاره افشاری، حدیث میرامینی، پندار اکبری مزید بر علت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.