سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

تغییرات مهم در یک مجموعه هنری انقلاب

«جهان بیگلری» از حوزه هنری رفت/ «حمزه زاده» رئیس سازمان سینمایی سوره شد

جهان بیگلری-حمزه زاده

سینماپرس: در پی کناره گیری جهان بیگلری مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری «محمد حمزه زاده» به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری شب گذشته در حاشیه شب شعر تماشای جهان با تایید این خبر گفت: آقای سهیل جهان بیگلری به تازگی از سمت مدیرعاملی سازمان توسعه سینمایی سوره استعفا داده اند و به جای ایشان آقای محمد حمزه‌زاده به این سمت منصوب می شوند.

مومنی افزود: همچنین «فاضل نظری» مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری نیز به سمت معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شده است.

وی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره سمت جدید حمزه زاده و سرنوشت موسسه انتشارات سوره مهر نیز گفت: سوره مهر فعلا بدون تغییر به کار خود ادامه خواهد داد.

حمزه زاده همزمان با این مسئولیت همچنان قائم مقام مومنی شریف رئیس حوزه هنری نیز هست.

جهان‌بیگلری نیز که از بهار ۹۱ به عنوان مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره در حوزه هنری مشغول به فعالیت بود در طول این چند سال مبادرت به تولیداتی در عرصه سینمایی نمود که چندان با اهداف انقلابی و اولیه حوزه هنری سازگاری نداشت و همواره مورد انتقاد رسانه ها و محافل ارزشی بود.

در عین حال محمود کاظمی مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغاتی «بهمن سبز» در گفتگویی درباره حضور سهیل جهان بیگلری در این موسسه گفت: وی به عنوان رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی و تبلیغاتی «بهمن سبز» و رییس هیات مدیره موسسه هنرهای تصویری سوره همچنان فعال است.

این در حالیست که به تبع تغییرات انجام شده حضور جان بیگلری در مراکز یاد شده که زیر مجموعه سازمان سینمایی سوره می باشند چندان معنایی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.