شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

در گفت و گو با سینما پرس مطرح شد

تأکید یک بازیگر بر پخش منظم«دردسرهای عظیم ۲»/ صدیق: در ادامه داستان «منصور»ی متفاوت را خواهیم دید

امیر حسین صدیق

سینماپرس:امیرحسین صدیق بازیگر تلویزیون و سینما در پی اختلال در پخش سریال دردسرهای عظیم ۲ به دلیل مسابقات جهانی والیبال اظهار امیدواری کرد با پخش منظم این سریال و حفظ مسیر داستان، مخاطبان آن از دست نرفته و همچنان با همین وسعت باقی بمانند.

بازیگر نقش منصور در سریال دردسرهای عظیم ۲ که این شب ها بعد از افطار از شبکه سوم سیما پخش می شود در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، در همین خصوص گفت: شک نکنید  برنامه ریزی دقیق مدیریت پخش در مناسبت ها با عث بهتر دیده شدن  کارهای تلویزیون می شود.

وی ادامه داد: سالهای گذشته با پخش نامناسب، به راحتی مخاطب یک سریال از دست می رفت لیکن امسال در مدیریت جدید امیدا دارم که با پخش منظم این سریال روبرو باشیم تا مخاطبان همواره همراه ما باشند.

صدیق در خصوص پذیرفتن نقش منصور در این سریال گفت: از برزو نیک نژاد کارگردان مجموعه از ابتدا شناختی نداشتم اما بعد از اینکه همکاری با ایشان را پذیرفتم دیدم که چقدر هنرمند پر انرژی و با استعدادی هستند که از جان و دل برای کار مایه می گذارند. همچنین وقتی آقای مهام تهیه کننده محترم بازی در این سریال را پیشنهاد دادند با توجه به پیشینه ایشان در امر تهیه کنندگی و نیز تخصص و مدیریت حرفه ای خوشحال شدم که قرار است در کنار ایشان کار کنم.

وی ادامه داد: وقتی با آقای مهام صحبت می کردیم ایشان نظرشان این بود که شخصیت منصور به من نزدیک است ضمن اینکه خودم هم می توانم به نقش وام بدهم. همه اینها به نظر من معیار و ملاک  با اهمیتی برای انتخاب شخصیت منصور بود.

وی در خصوص چگونگی کارگردانی برزو نیک نژاد  توضیح داد: ایشان به زعم من کارگردانی با ذهن باز است؛ با اینکه سکانس ها مطابق با متن پیش  می رود اما اینطور نیست که از حذف شدن کلمه ای در پلانی واهمه داشته باشد. وی دست بازیگر را کاملا باز می گذارد و با صحبت ها و مشورت ها پیش از ضبط سکانس، به آنچه که  از بازیگر درآن موقعیت می خواهد به درستی دست پیدا می کند.

این بازیگر شناخته شده آثار تلویزیونی ادامه داد: در سری گذشته دردسرهای عظیم تعدادی شخصیت بازی داشتند و پیش تر معرفی شده بودند؛ اما شخصیت منصور در قسمت های ابتدایی بیشتر به معرفی کاراکترش می پردازد و، در ادامه  سریال منصوری متفاوت می بینیم که دچار مشکلات شخصی می شود؛ این آدم نه خیلی ویژگیهای خوب دارد و نه خیلی منفی. در ادامه داستان می بینیم  منصور  آنچه که فکر می کند درست است را انجام می دهد.

وی همچنین در مورد اینکه به عنوان بازیگر چقدر برای بهتر شدن نقش  به ویژگیهای شخصیت منصور اضافه می کند گفت: این یک اصل است که هرچقدر هم که متن خوب باشد و کارگردان هم مسلط، اما بازیگر بنا به مختصات و توانمندی هایی که دارد یک سری ویژگیهای شخصی را به نقش اضافه می کند؛ من فکر می کنم در این سریال در تاثیر شخصیت منصور چهل در صد توانسته ام اثر بگذارم. 

صدیق در ادامه اظهار امیدواری کرد که مخاطبین بعد از پایان سریال در نظرسنجی ها شرکت کنند و در مورد ویژگیهای بازی ها و سریال نظر دهند تا ما بدانیم در چه مسیری حرکت می کنیم و در ادامه، کاری را که مخاطب دوست دارد به او ارائه بدهیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.