دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

در گفتگو با خبرنگار ما عنوان شد

جلیلی: امیدوارم «ایوبی» به وعده‌اش برای تولید فیلم «مسیر معکوس» عمل کند

ابو الفضل جلیلی در نشست رسانه ای «جشنواره فیلم شاپرک های شهر»

سینماپرس: ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما اظهار داشت: بعد از صحبتی که با آقای ایوبی رئیس سازمان سینمایی داشتم ایشان قول دادند خودشان به صورت مستقیم برای تولید فیلم سینمایی« مسیر معکوس» مرا یاری دهند لذا امیدوارم که ایشان به زودی به وعده خودشان عمل کنند.

جلیلی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در عین حال اظهار داشت: متأسفانه وقتی فیلمی به حمایت دولت محکوم می شود مسیر ساخته شدنش سخت تر می شود و شاید بهتر باشد من از دولت بخواهم که کمکی در ساخت این فیلم برای ما صورت ندهد و من ساخت «مسیر معکوس» را خودم با هزینه شخصی بر عهده بگیرم.

وی همچنین گفت: به دلیل گذشت زمان و ابطال پروانه ساخت، ما از سازمان سینمایی درخواست تمدید پروانه ساخت کرده ایم که با وجود قول هایی که داده شده هنوز اقدامی برای تمدید صورت نگرفته است.

کارگردان فیلم سینمایی «دان» ادامه داد: حمایت های محمدرضا جعفری جلوه در زمان حضورش در بنیاد فارابی را نمی توان منکر شد اما تغییر مدیران سینمایی، ما را بلاتکلیف کرد

جلیلی بیان داشت: این فیلم قصه نوجوانی را روایت می کند که قصد دارد کاری خطرناک را انجام دهد. «مسیر معکوس» فیلم مهمی است که می تواند برای جامعه و جوانان و نوجوانان درس های زندگی را در پی داشته باشد و من امیدوارم که مسئولان سینمای کشور کمی به این امر مهم توجه داشته باشند.

وی سپس در مورد بازیگران این فیلم اظهار داشت: بازیگران اصلی من یک دختر و پسر۱۷ ساله هستند که قرار بود از گروهی جوان برای بازی تست بگیرم اما اکنون در صورت حمایت رئیس سازمان سینمایی و داشتن بودجه کافی ترجیح می دهم از بازیگران حرفه ای برای حضور در این فیلم سینمایی استفاده کنم.

گفتنی است؛ جلیلی که در کارنامه‌ی کاری‌اش ساخت فیلم‌های چون «رقص‌ خاک»، «دان»، «حافظ»، «گل یا پوچ» و... را دارد برای ساخت «مسیر معکوس» برای اولین‌بار پروانه ساخت از وزارت ارشاد گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.