دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

سینماپرس و جدیدترین خبرها از یک مجموعه

۱۸ تیر؛ پایان فیلمبرداری سریال «سیروس مقدم»/ تهیه کننده «پایتخت۴»: انتهای قصه برای ما نامشخص است!

پایتخت ۴

سینماپرس: الهام غفوری تهیه کننده سریال تلویزیونی «پایتخت ۴»اظهار داشت: این روزها همچنان در منطقه «شیرگاه» مشغول تصویربرداری این سریال هستیم و بنابر برنامه ریزی های انجام شده ۲۲ ماه مبارک رمضان تصویربرداری ما به پایان خواهد رسید.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با روند تولید این سریال که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پخش آن از شبکه اول سیما آغاز شده است افزود: برخلاف برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها ما از ابتدا قرار نبود که هیچ تصویربرداری در شهر مشهد داشته باشیم و من از این طریق اعلام می کنم که ما تا آخرین روز فیلمبرداری در منطقه «شیرگاه» استان مازندران حضور خواهیم داشت.

این تهیه کننده ادامه داد: نگارش متن های این سریال همزمان با تولید هر قسمت آماده می شود و از این رو همچنان انتهای داستان این سریال برای ما نیز نامشخص است چرا که بر اساس برخی سیاست های از پیش تعیین شده ما بنا به بازخوردهایی که از عموم مخاطبان در جامعه می گیریم نگارش قسمت های این سریال را به پیش می بریم تا سریال بیش از گذشته برای مخاطبان جذاب شود. البته این رویکردی است که عموماً در بسیاری از سریال ها رعایت می شود.

غفوری ادامه داد: حضور مهران احمدی در این سریال تلویزیونی قطعی است و این روزها ما منتظر به اتمام رسیدن بازی ایشان در یک اثر سینمایی هستیم و امیدواریم که بتوانیم از حضورشان در قسمت های بیشتری از این سریال بهره مند شویم. 

تهیه کننده سریال تلویزیونی «پیامک از دیار باقی» همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما از حضور «بیژن استرس»؛ نوجوانی که تنابنده در پی انتشار فیلم وی در شبکه های مجازی قول بازی در پایتخت ۴ را به وی داده بود، طی روزهای آتی در این سریال تلویزیونی خبر داد.

وی سپس در پاسخ به این سوأل که آیا برای تولید این سریال به مشکلات مالی برخورد کرده اند یاخیر، گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکل مالی برای تولید این سریال وجود نداشته و ما همچنان به سختی اما با شور و اشتیاق زیاد مشغول تولید این سریال هستیم.

گفتنی است؛ سری چهارم سریال «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی همسرش الهام غفوری در شبهای ماه مبارک رمضان ۱۳۹۴ در ۲۶ قسمت هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش میگردد.

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی، علی سلیمانی، سلمان خطی، علی درویش، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، مهین رحیمی، الهه جباری، سکینه خاتون شفافی، بیژن اشکور کیایی، دامون فلاح، هدایت هاشمی و مهران احمدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.