یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

صدای پرویز پرستویی در «نمره چهار» مهران ملکوتی

مراسم رونمایی از آلبوم صوتی«من پرویز پرستویی»

سینماپرس: مهران ملکوتی صدابردار و صداگذار سینما که به تازگی کارگردانی اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «نمره چهار» با عنوان قبلی «پول ک» را به پایان رسانده است گفت: در حال حاضر ما مشغول آماده کردن قسمت های انیمیشن این فیلم سینمایی هستیم و پرویز پرستویی نیز با صدای یکی از شخصیت های انیمیشن فیلم با ما همکاری خواهد داشت.

این کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس خاطرنشان کرد: این فیلم ب در قالب رئال و انیمیشن روایتگر خواب شخصیت اصلی فیلم است بگونه ای که ما در میانه قصه به خواب وی و انیمیشن ها رجوع می کنیم و از این رو این فیلم به نوعی یک اثر بدیع و خلاقانه در سینمای کشور محسوب می شود.

وی توضیح داد: از آقای پرستویی برای ایفای صدای پدر شخصیت اصلی فیلم در بخش های انیمیشن دعوت به همکاری کرده ایم.

وی افزود: از آنجا که «نمره چهار» اولین فیلم سینمایی من به عنوان کارگردان است بنا بر قانون باید مشاوری برای کارگردانی در این فیلم در نظر گرفته می شد که خوشبختانه آقای میرکریمی مشاوره کارگردان این پروژه شدند که برای من باعث افتخار است و می تواند از طرفی انتظارات مخاطبان را نسبت به فیلم افزایش دهد چرا که اصولاً سینمای رضا میرکریمی همیشه با استقبال نسبتاً خوبی از سوی مخاطبان روبرو بوده است.

صدابردار فیلم سینمایی «لامپ صد» در ادامه این گفتگو با اشاره به اینکه علاوه بر فیلمبرداری، تدوین این اثر نیز به پایان رسیده و ۵۰ درصد از صداگذاری «نمره چهارم» نیز انجام شده است، اظهار داشت: موسیقی این فیلم که سهم بسزایی در روند داستان دارد نیز طی روزهای آینده آماده می شود و ما درصدد هستیم اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان انجام شود و امیدوارم با تأیید هیأت انتخاب در بخش مسابقه جشنواره حضور پیدا کند.

گفتنی است؛ از عوامل این فیلم سینمایی می توان به فیلمنامه نویس: شیلا رشیدیان، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مشاور تدوین: بهرام دهقانی، تدوین: سیاوش ترازنده پور، طراح صحنه و لباس : شیوا رشیدیان، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، مدیر تولید: ادریس عبدی‌پور، آهنگساز: علی صمدپور، صدابردار: محمدحسن فتاحی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، جلوه‌های ویژه: بهنام خاکسار، مدیر برنامه‌ریزی: افشین رضایی و دستیار اول کارگردان: رضا مسعودی اشاره کرد.

برپایه این گزارش، وی از سال ۱۳۷۷ به عنوان صدابردار در سینمای ایران حضور دارد و تا کنون ۴۶ فیلم سینمایی را صداگذاری کرده است که از جمله آنها می توان به «عصر روز دهم»، «آزمایشگاه»، «پرویز»، «لامپ ۱۰۰»، «مزرعه پدری» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.