سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به سینماپرس خبر داد

دومین «کارت زرد» مجلس به وزیر ارشاد/ نمایندگان ملت از توضیحات «جنتی» قانع نشدند

مجلس شورای اسلامی*

سینماپرس: حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: پاسخ های وزیر ارشاد اکثریت نمایندگان را قانع نکرد.

وی افزود: قرار بود آقای وزیر عصر امروز علاوه بر صحن علنی برای پاسخگویی به برخی سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس نیز حاضر شوند اما از سوزارتخانه اطلاع دادند که به دلیل پاره ای از مشکلات ایشان نمی توانند در این جلسه حاضر شوند.

وی اضافه کرد: در عین حال ایشان تنها برای پاسخ به سوالات نمایندگان در صحن علنی مجلس حضور پیدا کردند و توضیحاتی ارائه دادند که در نهایت اکثریت نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند.

وی با تأکید بر اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین کارت زرد خود را امروز از نمایندگان ملت دریافت کرد، اظهار داشت: سوألی از ایشان مبنی بر اینکه چرا در دولت یازدهم با مطبوعات و رسانه هایی که حامی دولت هستند تعامل صورت می گیرد اما در عوض با رسانه های ارزشی و متنتقدان دولت سخت گیری می شود. مطرح شد؛ همچنین در مورد سایر سیاست های ۲ گانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز سوأل شد که هیچ یک از پاسخ های وزیر ارشاد نمایندگان را قانع نکرد.

 علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پاسخ به سوال حسین طلا، مسعود میرکاظمی ، سلیمانی، آقاتهرانی، بذرپاش، نوباوه و سید علی طاهری در مورد محدودیت مطبوعات در انتشار اخبار مربوط به کرسنت در جلسه علنی مجلس توضیحاتی ارائه کرد که پس از اظهارات میرکاظمی به عنوان نماینده سوال کننده با توجه به این که وی اعلام کرد از پاسخ‌های وزیر قانع نشده است این موضوع به رای گذاشته شد که مجلس عدم رضایت خود از پاسخ‌های وزیر را اعلام کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.