یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

۲۰ روز دیگر تا پایان تصویربرداری

«گناه چهارم»؛ سریالی۴ قسمتی که برای شب‌های قدر آماده می‌شود

سریال گناه چهارم

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده سینما وتلویزیون در رابطه با روند تولید جدیدترین سریال خود گفت: این روزها سریال «گناه چهارم» با مضمونی مذهبی و اجتماعی را برای پخش در شب های قدر در دست ساخت داریم و ۲۰ روز دیگر از تصویربرداری آن هنوز مانده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «هزاران زن مثل من» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در ادامه کارهایی مانند «موج»، «مهر مادر»، «حج پاکان»، «تاوان» و...که ۳ اثر از میان آن ها به کارگردانی سیامک خواجه وند بود تصمیم گرفتم که این بار نیز سریال «گناه چهارم» را به سفارش شبکه تهران با ایشان کار کنم.

بابائیان ادامه داد: «گناه چهارم» مینی سریالی است که شب های قدر و احیا و در ایامی که سایر سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان پخش نمی شوند می تواند مخاطبان زیادی را با رویکردهای مذهبی و اجتماعی به سوی خود جلب نماید.

وی با تأکید بر اینکه این سریال با محوریت تبعات«خشم» در زندگی انسانها تولید می شود اظهار داشت: داستان این سریال در مورد خشم کوچکی است که باعث به وجود آمدن قتلی می شود که دو خانواده را به شدت درگیر خود می کند. این سریال فضایی به شدت پر استرس و پر التهاب دارد که به دلیل درگیر شدن با فضایی معنوی می تواند ارتباط مستقیمی با شب های احیاء داشته باشد.

این تهیه کننده سینما سپس در مورد وضعیت روند تولید این سریال گفت: اکنون ۱۰ روز از آغاز تصویربرداری این سریال می گذرد و بنابر پیش بینی های انجام شده حدود ۲۰ روز دیگر تصویربرداری ما به پایان خواهد رسید. لوکیشن های اصلی ما در شهرک غرب و خیابان پاسداران است و کل فیلم در شهر تهران می گذرد.

وی افزود: «گناه چهارم» قرار است در ۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شود که امیدواریم شرایط به گونه ای رقم بخورد که بتوانیم این سریال با کیفیتی مناسب به پخش برسانیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «رنگ شب» از امیرمحمد زند، کاظم افرندنیا، کیمیا باباییان، جمشید جهان زاده، آرمان صورتگر، زهره حمیدی و... به عنوان بازیگران اصلی این سریال نام برد و گفت: من امیدوارم که سریال هایی از این دست بتواند بخشی از مشکلات اعتقادی و اجتماعی را که جامعه با آن ها درگیر شده است برطرف کند.

گفتنی است؛ سایر عوامل اصلی این پروژه  عبارتند از: نویسنده: محمود اصلانی، مدیر تولید: مصطفی امجدی، مدیر تصویربرداری: عمار باستان فر، صدابردار: هاشم زنگی، طراح صحنه و لباس: ابوالفضل افشار، طراح گریم: حسین یزدی، مجری طرح و برنامه ریز: هادی رحیمی خواص، دستیار کارگردان: صبا قاسمی، منشی صحنه: اقدس معینی اقطاعی، عکاس: سپیده اشرفی، مدیر تدارکات: مجتبی مرشدلو، محصول شکوفا فیلم.

نظرات

  • امیر ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۲
    0 0
    چه تاریخی از کدام شبکه پخش میشه؟
  • محمد علی ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۲:۰۳
    0 0
    ببخشید این سریال کی پخش میشه؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.