چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

گپ کوتاه سینماپرس با «محمد احمدی»

پایان تصویربرداری «به دنیا آمدن»در یزد و تهران/ فیلم جدید «عبدالوهاب» کاملاً جدی است

محمد احمدی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محمد احمدی تهیه کننده سینما در گفتگو با سینماپرس از ادامه ساخت «به دنیا آمدن» خبر داد و گفت: تصویربرداری «به دنیا آمدن» به اتمام رسیده و طی روزهای آینده تدوین آن آغاز می شود.

محمد احمدی در همین زمینه اظهار داشت: در حال حاضر هیچ شخصی برای تدوین این اثر سینمایی انتخاب نشده و امیدوارم مراحل تولید این فیلم به بهترین شکل و با بهترین کیفیت ممکن انجام شود. چرا که این فیلم می تواند با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان جدی سینما مواجه گردد.

وی درباره موضوع این فیلم گفت: این فیلم که به کارگردانی محسن عبدالوهاب ساخته شده قصه زن و شوهری میانسال را روایت می کند که در زندگی با به دنیا آمدن پسرشان دچار مشکلاتی عمده در روابط خود می شوند. فضای این فیلم کاملاً جدی بوده و قصه به شکل طنز روایت نمی شود.

این تهیه کننده سینما افزود: بخش اعظمی از این کار در شهر یزد فیلمبرداری شده است و بخش کوچکی را نیز در تهران فیلمبرداری کرده ایم.

وی گفت: عجله ای برای انجام مراحل پس تولید نداریم چرا که قصد داریم این فیلم را در جشنواره فیلم فجر شرکت دهیم و تا آن زمان فرصت کافی وجود دارد.

احمدی افزود: با توجه به اینکه عبدالوهاب پس از ۵ سال در عرصه سینما در سمت کارگردان حاضر شده است با سختگیری های وی می توان «به دنیا آمدن» را اثری متفاوت و دیدنی دانست.

تهیه کننده فیلم سینمایی «لطفاً مزاحم نشوید» در ادامه خاطرنشان کرد: این فیلم بازیگران سینما و تئاتر بسیاری دارد که از میان آنها می توانم به هدایت هاشمی، الهام کردا و بهناز جعفری اشاره کنم که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محسن عبدالوهاب، تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: محمد احمدی، مجری طرح: محسن قرایی، صدابردار: یدالله نجفی، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، جانشین تولید: حسین فیض آبادی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، عکاس: محمد کاظم نخعی راد، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، دستیاران فیلم بردار: محمد ابراهیمیان، اکبر مشکینی، فرزاد نه کاخ، سید ناصر میرخانی و امید کائدی شایگان، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار دوم کارگردان: جعفر نامنی، دستیار سوم کارگردان: سارا توکلی بینا، فیلم پشت صحنه: امید صفایی، گروه صحنه و لباس: مهدی سنگی، چکامه میرخانجانی، محمد واحدی، گروه چهره پردازی: مریم رخ افروز، محسن صالحی، دستیار صدابردار: اشکان طلوعیان، گروه تدارکات: محمد رحیمی، رضا صیدلو، سید جواد سیدی، سینه موبیل: اکبر نظری، ابوالفضل رفعتی، حمل و نقل: علیرضا دانشمند، اصغرآقا حسنی، سعید صادقی.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.