یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

درگفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

«مهشید افشارزاده» دومین فیلم سینمایی خود را خواهد ساخت/ «بانوی ناتمام»؛ با محوریت مشکلات زنان تولید می‌‎شود

مهشید افشارزاده

سینماپرس: مهشید افشار زاده بازیگر و کارگردان سینما گفت: این روزها در حال بازنویسی فیلمنامه ای با عنوان «بانوی ناتمام» هستم که در صورت مهیا شدن شرایط به زودی آن را به عنوان دومین فیلم سینمایی ام جلوی دوربین خواهم برد.

کارگردان فیلم سینمایی «پنج ستاره» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این فیلمنامه که نام آن طی روزهای آتی تغییر خواهد کرد همانند اثر قبلی ام فیلمی با محوریت زن و جامعه خواهد بود، البته «بانوی ناتمام» به دلیل داستانی که دارد کمی بیشتر از اثر قبلی ام به مسائل و مشکلات زنان توجه می کند.

وی ادامه داد: من معتقدم تمامی فیلمسازان باید نسبت به آنچه که دغدغه تمامی زندگی شان است فیلم بسازند چرا که اصولاً فیلم هایی که از دغدغه ذهنی اشخاص ناشی می شوند می توانند با مردم و مخاطبان ارتباط برقرار کرده و آن ها را برای تماشای یک اثر جذب کنند.

افشارزاده با تأکید بر اینکه این روزها با چند سرمایه گذار برای تولید این اثر سینمایی در حال رایزنی هستم اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد در سینمای ایران وجود دارند که می خواهند بسیاری از اشخاصی را که تمایل به حضورشان در سینما ندارند به زمین بکوبند. این در حالی است که سینمای ما نسبت به سینمای جهان بسیار نوپاست و تمامی ما سینماگران باید دست در دست هم داده و با کمک به یکدیگر این سینما را به رشد و تعالی برسانیم.

بازیگر فیلم سینمایی «عیار ۱۴» خاطرنشان کرد: برخی از تهیه کنندگان سینما و به ویژه مدیران تولید بدون هیچ دلیل منطقی مرتباً هزینه های تولید یک فیلم را افزایش می دهند و با اضافه کردن مخارج بی دلیل باعث می شوند که تولید در سینمای کشور به شدت کاهش پیدا کند که امیدوارم دیگر در سینمای کشورمان شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در ادامه این گفتگو در مورد عوامل جدیدترین اثر سینمایی خود گفت: سعی من برآن است که از بازیگران شاخص و بنام سینمای ایران در این اثر استفاده کنم چرا که اعتقاد دارم بازیگران حرفه ای و مردم پسند یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده برای فروش و دیده شدن یک فیلم هستند.

این کارگردان سینما سپس تأکید کرد: قصد من این است که بلافاصله پس از اتمام ساخت، «بانوی ناتمام» را اکران کنم و نمی خواهم که آن را برای حضور در جشنواره فیلم فجر نگهدارم. متأسفانه با برخوردی که مسئولان جشنواره فجر با اولین فیلم من انجام دادند دیگر انگیزه ام را به طور کلی برای حضور در جشنواره ها از دست داده ام و تنها قصدم این است که فیلمی کامل از لحاظ تکنیکی و محتوایی بسازم که بتواند برای مخاطبان سینمای ایران جذاب باشد و آن ها را به سالن های سینما بکشاند.

وی اضافه کرد: جشنواره فیلم فجر امروزه تنها تبدیل به یک جشنواره فرمایشی شده است که از قبل مشخص است به چه افرادی می خواهند برای این جشنواره جایزه بدهند.

گفتنی است؛ مهشید افشارزاده یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. وی کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «بای سیکل ران» شده بود و سال ۱۳۹۲ اولین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «پنج ستاره» را ساخت که با استقبال نسبی از سوی مخاطبان سینما روبرو شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.