جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷

برای آغاز فیلمبرداری«همکلاسی من»

مرزبان: در انتظار اتمام بازی «خمسه» در «پایتخت۴» هستیم/ «تا آمدن احمد» هفته دفاع مقدس اکران می‌شود

پشت صحنه سریال پایتخت 3

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما در رابطه با وضعیت تولید فیلم سینمایی «همکلاسی من» که مدت ها قبل پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده بود گفت: تمامی کارهای پیش تولید این فیلم انجام شده و ما منتظر اتمام بازی علیرضا خمسه در سریال «پایتخت۴» هستیم تا بتوانیم این فیلم را هرچه سریعتر کلید بزنیم.

این تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ما اسفندماه سال گذشته پیش تولید فیلم سینمایی «همکلاسی من» که قرار است در ژانر کودک و به کارگردانی فرزاد اژدری ساخته شود را به طور کامل انجام داده بودیم اما از آنجا که سرمایه لازم برای تولید این اثر سینمایی فراهم نبود نتوانستیم در آن زمان این فیلم را جلوی دوربین ببریم. این روزها هم که سرمایه تولید فیلم به طور کامل فراهم شده به دلیل حضور آقای علیرضا خمسه در سریال مناسبتی «پایتخت ۴» که قرار است ماه مبارک رمضان به پخش برسد معطل مانده ایم اما در هر حال این فیلم سینمایی قطعاً تا اوایل تابستان کلید خواهد خورد چرا که ما درصدد هستیم «همکلاسی من» را حتماً به جشنواره فیلم کودک برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه حدود ۲ هفته قبل حتی به این فکر رسیدیم که این فیلم سینمایی را در استان مازندران جلوی دوربین ببریم اظهار داشت: از آنجا که سریال «پایتخت ۴» در استان مازندران در حال ساخت است با مشورتی که با تیم تولید این فیلم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است این فیلم را در این استان جلوی دوربین ببریم تا در زمان فراغت آقای خمسه بتوانیم از حضورشان در این فیلم بهره مند شویم اما زمانی که تیم تولید برآورد بودجه این کار را انجام داد متوجه شدیم که به دلیل کمبود بودجه و بالا رفتن هزینه تولید در یک استان دیگر به صرفه نیست که این کار را انجام دهیم.

مرزبان خاطرنشان کرد: از آنجا که آقای خمسه بازیگر بسیار متبحری هستند و همیشه در فیلم های آقای اژدری حضور داشته اند ما ترجیح دادیم که حتماً در این فیلم نیز از وجود ایشان بهره مند شویم و به همین دلیل راضی به حضور بازیگر جایگزین برای نقش ایشان نشدیم. البته علاوه بر آقای خمسه بازیگران نامدار دیگری نیز در این پروژه ما را یاری خواهند کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» سپس در مورد داستان این فیلم سینمایی اظهار داشت: این فیلم راجع به دختر بچه خاصی است که در میانه سال تحصیلی وارد مدرسه می شود و به واسطه اخلاق خوبش با همه هم کلاسی ها و بچه های مدرسه و حتی معلمان ارتباط خوبی را برقرار می نماید و همه با او همراه و همدل می شوند. اما نیلوفر حامل خبر ترسناکی برای تمامی آن ها است. او به آن ها می گوید که تا چند روز دیگر دنیا تمام می شود و این مسئله باعث می شود همه اطرافیان نیلوفر سعی کنند در چند روزه باقی مانده دنیا انسانی تر زندگی کنند ...

این تهیه کننده سینما در بخش دیگری از این گفتگو با توجه به اینکه پروانه نمایش فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی به تازگی از سوی سازمان سینمایی صادر شده است در مورد وضعیت اکران این فیلم دفاع مقدسی گفت: بنا به درخواست مسئولان سازمان سینمایی و از جایی که فیلم چندانی طی سال های اخیر در حوزه دفاع مقدس تولید نشده و دست سینما از این حیث خالی است قرار شد تا این فیلم را همزمان با هفته دفاع مقدس در سراسر کشور اکران عمومی کنیم.

مرزبان در همین باره اظهار داشت: متأسفانه چندی پیش اخبار نادرستی از زمان اکران این فیلم در ایام عید سعید فطر در برخی رسانه ها منتشر شده بود که این موضوع صحت ندارد. در هر صورت ما این روزها مشغول آماده سازی اقلام تبلیغاتی این فیلم سینمایی هستیم و امیدوارم که مردم از این فیلم استقبال خوبی را به عمل بیاورند.

گفتنی است؛ داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق می افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت حلال احمر است که شهید می شود اما خانواده او فکر می کنند که هنوز زنده است و دنبال او می گردند.

 بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی فقیه، افسر اسدی، پرهام دلدار، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، حسین قفلی، جواد فولادی، سینوهه دانشمند، حسن علیرضایی و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.