یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

آغاز اکران دو فیلم جدید

«من دیه گو...» به دلیل نرسیدن به کف فروش از پرده سینماها پایین می‌آید/ فرجی: نمایش «گینس» تنابنده در عید فطر قطعی شد

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد مصوبات جدید این شورا گفت: فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» به دلیل عدم دستیابی به کف فروش از چهارشنبه هفته جاری از سینماهای کشور خداحافظی می کند.

غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود:  در ازای این فیلم، دو اثر سینمایی «دریاکنار» به کارگردانی آرش معیریان و «عشق و جنون» به کارگردانی حسن نجفی اکران خود را از ششم خردادماه آغاز خواهند کرد.

وی اضافه کرد:  قرارداد فیلم سینمایی «دریاکنار» به کارگردانی آرش معیریان با سرگروهی سینما ماندانا و «عشق و جنون» به کارگردانی حسن نجفی با سرگروهی سینما زندگی ثبت شد.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز قرارداد فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده نیز برای اکران در ایام عید سعید فطر با سرگروهی سینما ماندانا به ثبت رسید که به این ترتیب «گینس» دومین فیلم سینمایی است که پس از «رستاخیز» اکران آن برای ایام عید فطر قطعی شده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین از تغییرات در شورای صنفی نمایش خبر داد و گفت: صنف تهیه کنندگان و کارگردانان نمایندگان خود را اعلام کردند که علی آشتیانی‌پور و علی واجد سمیعی  هر دو از صنف تهیه کنندگان و ابوالحسن داودی از کانون کارگردانان در شورای صنفی حضور دارند و نمایندگان انجمن سینماداران و کانون پخش هفته آینده به شورای صنفی اعلام می‌شود.

وی افزود: همچنین قرار شد نمایندگان انجمن سینماداران نیز هفته آینده به شورا معرفی شوند.

فرجی در خاتمه این گفتگو در پاسخ به این سوأل که وضعیت اعلام آمار فروش فیلم های سینمایی که پیش از این قرار بود توسط شورای صنفی نمایش به صورت هفتگی اعلام شود به کجا رسیده است اظهار داشت: ساز و کار این قضیه هم اکنون در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال آماده سازی است و امیدواریم که هرچه سریعتر شورای صنفی نمایش بتواند آمار فروش را به صورت رسمی اعلام کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.