یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

در گفتگو با سینماپرس

بذرافشان: مشغول نگارش مجموعه تلویزیونی «مرد» هستم/ ساخت سریال فعلاً متوقف شده است

علیرضا بذرافشان

سینماپرس: علیرضا بذرافشان کارگردان سینما و تلویزیون اظهار داشت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه مجموعه ای تلویزیونی با عنوان «مرد» با همکاری سارا خسروآبادی هستم.

بذرافشان در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه تلویزیونی به سفارش سازمان صدا و سیما بوده و کارگردانی آن را نیز خودم بر عهده دارم.

کارگردان سریال «نابرده رنج» در ادامه افزود: فیلمنامه این اثر تا الآن چندین بار بازنویسی شده و تهیه کننده آن چند بار تغییر پیدا کرده است که همین مسائل در پیشروی ساخت این سریال باعث ایجاد وقفه شده است.

وی ادامه داد: ساخت سریال «مرد» در حال حاضر به دلیل عدم حصور تهیه کننده و مشکلات مالی متوقف شده است اما در هر صورت این سریال با همکاری یک تهیه کننده توسط یکی از شبکه های سیما ساخته خواهد شد. متأسفانه مشکلات مالی باعث شده است که ساخت سریال های بسیاری در صدا و سیما به تعویق بیفتد.

وی درباره موضوع و قصه این مجموعه اظهار داشت: این سریال دارای قصه و فضایی اجتماعی است و زندگی یک جوان را روایت می کند که از دهه هفتاد اتفاقات، زندگی، کارها و دیگر مسائل زندگی این فرد که به سرگذشتش مربوط می شود را تا ۴۰ سالگی دنبال می کنیم.

این کارگردان افزود: تلاش ما بر این بوده که با کوتاه کردن قسمت های این مجموعه به ۴۰ یا ۴۵ دقیقه تعداد قسمت های آن را بالا ببریم. نگارش این اثر تا حداکثر سه ماه دیگر ادامه خواهد داشت که به محض اتمام مرحله نگارش وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد. البته تعداد قسمتهای این مجموعه هنوز مشخص نشده است.

بذرافشان در پایان خاطرنشان کرد: موضوع و قصه این مجموعه به هیچ وجه سفارشی نیست و با توجه به موضوع اجتماعی اش از نظر من می تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب نماید.

گفتنی است علیرضا بذرافشان نگارش فیلمنامه مجموعه های تلویزیونی «داستان یک شهر»، «خط قرمز»، «تب سرد» و «زیرزمین» را در کارنامه خود داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.