شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

صف طولانی خرید اینترنتی برای مستند شمقدری

مستند 33 سال سکوت

رجانیوز: اخوان‌فر، مدیر تولید و ارتباطات مستند «۳۳ سال سکوت» گفت: در چند روزه گذشته استقبال از این مستند در فضای مجازی زیاد بود و تاکنون یکی دو مرتبه، سایت فیلم به دلیل حجم بالای مراجعه، با اختلال روبرو شده است.

مستند «۳۳ سال سکوت» تازه ترین اثر تولید شده در موسسه فرهنگی آرمان مدیا است. این فیلم روایت زندگی یک جانباز پناهنده به آلمان و شکستن سکوتی ۳۳ ساله از جانب او می‌باشد. این مستند به کارگردانی حسین شمقدری و تهیه‌کنندگی محمدحسن مددی، پس از برگزاری مراسم رونمایی، هم اکنون در مرحله عرضه عمومی است.

محسن اخوان‌فر، مدیر تولید و ارتباطات مستند «۳۳ سال سکوت» در مورد برنامه‌های موسسه «آرمان مدیا» برای عرضه این فیلم گفت:‌ فرآیند عرضه تولیدات ما شامل ۴ مرحله برگزاری مراسم رونمایی، اکران در دانشگاه‌ها، فروش از طریق اینترنت و پخش از تلویزیون است. این فرآیند را در مورد مستند «۳۳ سال سکوت» نیز رعایت می‌کنیم.

وی در مورد استقبال مخاطبان از عرضه اینترنتی این فیلم، گفت: در چند روزه گذشته استقبال از این مستند در فضای مجازی زیاد بود و تاکنون یکی دو مرتبه، سایت فیلم به دلیل حجم بالای مراجعه، با اختلال روبرو شده است.

مدیر تولید و ارتباطات مستند «۳۳ سال سکوت» در ادامه تاکید کرد:‌ همچون سینمای داستانی، حیات واقعی در سینمای مستند هم در ارتباط با مخاطب و عدم وابستگی به بودجه های دولتی است؛ مخاطبی که حاضر است برای تماشای مستند، هزینه مادی پرداخت کند. وابستگی به سازمان ها و نهادهای مختلف، می‎تواند بر نگاه مستندساز به مساله، تاثیر گذاشته و حتی آن را منحرف کند.

اخوان‌فر در مورد رعایت حق کپی رایت که یکی از مشکلات اصلی تولید‌کنندگان محصولات چند رسانه‌‌ای است، گفت: احترام به کپی رایت و رعایت آن از طرف مخاطبین، نیاز اساسی همه آثار هنری خصوصا مستند است؛ چرا که منابع درآمدی فیلمسازان مستقل سینمای مستند، محدود و کم تعداد است.

وی در پایان گفت:‌ ما امیدواریم که مستند ۳۳ سال سکوت همانند آثار قبلی‌مان، در حد توان خود، جریان ساز و تاثیرگذار باشد و خاطرات خوب مستندهای میراث آلبرتا ۱ و ۲ را تکرار نماید.

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم مستند می‌توانند با مراجعه به سایت فیلم به نشانی www.۳۳SAL.ir  اقدام به خرید اینترنتی مستند و دانلود آن نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.