شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

خبری محيط زيستی که شهاب حسينی را شوکه کرد !

کارگاه بازیگری شهاب حسینی در جشنواره فیلم کوتاه سما

باشگاه خبرنگاران: بازگشت باشكوه ابولفضل پور عرب ابراز به بازيگري خوشحال كننده است و مجموعه «شهرزاد» به شأن و سلیقه مخاطب احترام مي گذارد.

مجموعه «شهرزاد» هستم که کارگردانی آن بر عهده حسن فتحی است و برای شبکه خانگی ساخته می‌شود و بازیگران عالی سینما در آن به ایفای نقش می‌پردازند.


این بازیگر اظهار داشت: بازیگران این مجموعه استاد علی نصیریان، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، مهدی سلطانی و سهیلا رضوی هستند. ضمن اینکه بازگشت مجدد شکوهمندانه ابوالفضل پورعرب با بازی در این مجموعه رقم خورد  و باعث خوشحالي است، ضمن اينكه من به تمام اعضای گروه «شهرزاد» ارادات دارم.


حسینی بیان کرد: «شهرزاد» به شأن و سلیقه مخاطب احترام می‌گذارد و یکی از تفاوت‌های عمده و ویژه این مجموعه با مجموعه‌های دیگر شبکه خانگی همین موضوع است و قول می‌دهم «شهرزاد» با تمام مجموعه‌هایی که در شبکه خانگی ساخته شده ، هم به لحاظ کیفی و هم به دلیل محترم دانستن سلیقه و جایگاه مردم تفاوت داشته باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در مورد نقش خود در«شهرزاد» صحبت نمی‌کند، گفت: در حال حاضر مشغول کار هستیم و در تلاشیم تا اواخر مرداد ماه پروژه «شهرزاد» به پایان برسد ، اما زمان دقیق آن مشخص نیست.


حسینی ضمن بازدید ار نمایشگاه عکس مجید پازوکی بیان کرد: منطقه ای که مجید پازوکی از آنجا عکسبرداری کرده است، منطقه «ابر» شاهرود است که برایم خاطره انگیز است ، چون من از این منطقه بعنوان لوکیشن فیلم سینمایی ام استفاده کردم. این منطقه جذاب استعداد جالبی مثل پذیرش توریست را دارد.
این بازیگر سینما با واکنش نسبت به جاده سازی در این منطقه گفت: من این خبر را نشنیده بودم. تمام زیبایی این منطقه به بکربودن آن است،در کشور مناطق وسیع زیادی وجود دارد. چرا باید به زیبایی این منطقه دست زد؟
حسینی در ادامه بیان کرد: امیدوارم مسئولان به این نتیجه برسند که حیف است این گونه مناطق بکر و دست نخورده طبیعت آلوده به تکنولوژی شود. به اندازه کافی در این عرصه فعالیت شده است. چون آدم گاهی دوست دارد از همه چیز فاصله بگیرد و جایی برود که دست خدا را در آن جا ببیند . امیدوارم تصمیمات براساس عقل و منطق باشد.


* خدمت باید اندیشه و هدف هر شخص باشد
 حسینی در خصوص تغییرات خانه سینما اظهار داشت: مهم این است که هر کس با هر پست و مقامی باید با هدف خدمت کار کند ، ما به دنبال حمایت از اشخاص خاص نیستیم، بلكه دنبال روشی هستیم که با برنامه ریزی درست ، هوشمندانه و دلسوزانه مشکلات را به حداقل برساند ، پس باید با مدیریت درست مشکل هنرمندانی که به هر دلیل توانایی فعالیت ندارند کاهش یابد و حل شود.
این بازیگر تاکید کرد: باید مرجعی باشد که وقتی مخاطب در سینما فیلم بد می بیند بتواند در مراجعه به آن شکایت خود را از این که وقتش هدر رفته است مطرح کند. باید جایی وجود داشته باشد که به جای پرداختن به مدیران قبلی و کارهایی که کردند یا نکردند، به خدمت بپردازند. 
وی عنوان کرد: همه ما زیر سقف یک آسمان هستیم و باید متفق القول دلمان سربلندی این آب و خاک را بخواهد؛ باید اندیشه ما خدمت باشد. 
بازیگر «طعم شیرین خیال» با انتقاد از جریان حاشیه ها و حاشیه سازی در کشور بیان کرد: این حواشی مشکل ساز شده است ، باید با کنار گذاشتن حاشیه ها دست دوستی به سمت همدیگر دراز کنیم و برای رفع مشکلات همفکری و همدلی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.