سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

همزمان با اکران فیلم در مصاحبه با ما

گودرزی: مطمئنم کسی با دیدن «آتیش بازی» ناراضی از سالن سینما بیرون نخواهد آمد

بهمن گودرزی کارگردان فیلم شیش و بش در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: بهمن گودرزی کارگردان فیلم سینمایی «آتیش بازی» اظهار داشت: «آتیش بازی» اثری کمدی است که شباهت هایی با فیلم «شش و بش» دارد و با توجه به قصه ای که روایت می کند مطمئناً هیچ مخاطبی ناراضی از سالن سینما بیرون نخواهد آمد.

گودرزی که به تازگی در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: قصه این فیلم راجع به دختر و پسری است که در ارتباطی دوستانه با یکدیگر تصمیم به رسیدن به هدفی می گیرند که تلاش آنها برای رسیدن به هدف و موانعی که بر سر راهشان قرار می گیرد قصه فیلم را تشکیل می دهد.

وی افزود: فیلم «شش و بش» در زمان اکران خود با استقبال خوبی روبرو شد اما متأسانه در سالهای اخیر تعداد افرادی که به سینماها می روند کمتر شده است و ما شاهد اکران فیلم در سالنهای خالی هستیم، با این حال امیدوارم «آتیش بازی» مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گیرد.

کارگردان فیلم سینمایی «شش و بش» در ادامه اظهار داشت: صنعت فیلمسازی با آمدن مخاطبان در سینما زنده می ماند و از نظر من فیلم و مخاطب لازم و ملزوم یکدیگر هستند که متأسفانه به دلایل مختلف به دلیل عدم وجود این ملزوم شرایط فروش فیلم در سینماها کمتر اتفاق می افتد.

این کارگردان با اشاره به زمان اکران این فیلم خاطرنشان کرد: از نظر من زمان اکران نمی تواند تأثیر چندانی در فروش یک فیلم داشته باشد. من با اکران فیلمم در این نوبت رضایت دارم و فکر می کنم تجربه ثابت کرده است که فیلم های خوب در بدترین شرایط اکران با استقبال خوبی روبرو می شوند و بالعکس شاهد اکران فیلم هایی سینمایی هستیم که در بهترین زمان اکران با استقبال خوبی روبرو نشده اند.

وی در ادامه این بحث اظهار داشت: فروش یک فیلم سینمایی علاوه بر اینکه برای تهیه کننده اثر، اتفاقی خوشایند است بلکه باعث زنده و پویا بودن سینما می شود. امیدوارم «آتیش بازی» بتواند با فروش چشمگیری روبرو شود تا مخاطبان بسیاری به سینما آمده و به چرخه اقتصادی آن که مربوط به تهیه کنندگان، سینماداران و سینماگران می شود رونق بخشد.

گودرزی در پایان درخواستی از خبرنگاران داشت و گفت: اهالی رسانه در ترغیب مردم به سینما رفتن می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند و من امیدوارم اصحاب رسانه با توجه به رسالتی که دارند بتوانند تبلیغ و حمایت خوبی برای فیلم ها در نظر بگیرند.

«آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی و نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده است.

الناز شاکردوست، امین حیایی، سحر قریشی، شقایق دهقان و میرطاهر مظلومی از بازیگران مطرح این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.