چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

تهیه کننده یک فیلم ویدیویی در مصاحبه با ما:

«شروع یک پایان»؛ فیلمی برای جوانان/ لیلا اوتادی و علی انصاریان همبازی می‌شوند

اوتادی-انصاریان

سینماپرس: مهدی عباسی تهیه کننده فیلم ویدیویی «شروع یک پایان» که به تازگی مجوز ساخت فیلم خود را دریافت کرده است گفت: لیلا اوتادی و علی انصاریان در صورت توافق نهایی در این فیلم با یکدیگر همبازی می‌شوند

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «شروع یک پایان» فیلمی در ژانر اجتماعی است و داستان آن در مورد چند جوان است که تصمیم می گیرند یک سرقت بزرگ انجام دهند اما بعد از این سرقت به یکدیگر خیانت می کنند ؛ لیکن در نهایت مخاطب متوجه می شود که این خیانت ها هم جزو نقشه این گروه برای انجام این سرقت بزرگ بوده است.

تهیه کننده فیلم تلویزیونی «مشکل گشا» با تأکید بر اینکه تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده تا این فیلم که پروانه ساخت آن به صورت ویدیویی از سوی سازمان سینمایی صادر شده است بعد از تولید، درخواست پروانه نمایش سینمایی بکند اظهار داشت: ما بر آن هستیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های یک فیلم سینمایی بتوانیم برای نمایش این فیلم پروانه سینمایی دریافت کنیم و به همین منظور تدابیر زیادی برای مباحث فنی و تکنیکی این فیلم اندیشیده ایم و می خواهیم با کیفیت بالای سینمایی این فیلم را به تولید برسانیم.

عباسی ادامه داد: علاوه بر مباحث فنی و تکنیکی سعی ما بر این بوده تا بازیگران این فیلم از میان ستاره های سینمایی انتخاب شوند و از این رو به تازگی با لیلا اوتادی به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم قرارداد امضا کرده ایم. همچنین سارا منجزی و حسین مهری از دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این اثر قطعی شده است. ضمن اینکه رایزنی های نهایی برای حضور علی انصاریان نیز در این فیلم انجام شده و علاوه بر وی تعداد دیگری بازیگر نام آشنا طی روزهای آینده به لیست بازیگران «شروع یک پایان» اضافه خواهند شد.

تهیه کننده فیلم «شب های شیراز» در مورد پیش بینی اش برای روند تولید این فیلم گفت: ما برای ساخت این فیلم ۱۶ جلسه تصویربرداری در نظر گرفته ایم و جمعه ۲۵ اردیبهشت فیلم را در حوالی میدان بهارستان کلید خواهیم زد؛ ضمن اینکه تمام لوکیشن های ما در تهران خواهد بود.

این تهیه کننده در خاتمه این گفتگو از آرش تقوا شعار به عنوان کارگردان این فیلم نام برد گفت: تاکنون حضور آزاده قوام  (طراح صحنه و لباس)، نوید فرح مرزی (طراح چهره پردازی)، ساناز هرندی (منشی صحنه)، بهروز عابدینی (صدابردار) و عبدالله عبدی نسب (تصویربردار) در این پروژه قطعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.