دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

در پاسخ به خبرنگار سینماپرس

سخنگوی شورای صنفی نمایش: انشاالله دیگر قرارداد «شبانه» نخواهیم داشت!/ دو فیلم جدید به سینماها خواهند آمد

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در پی حواشی به وجود آمده پیرامون ۲ فیلم سینمایی «قصه ها» و «نهنگ عنبر» گفت: ان شا الله دیگر هیچ قرارداد «شبانه ای» نخواهیم داشت و سعی می کنیم تمامی مصوبات شورای صنفی نمایش را روزانه منتشر کنیم!

وی در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال اکران فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم از روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت در سینماهای کشور گفت: قاعدتاً فیلم هایی که از سوی شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی مجوز دریافت کرده اند، پروانه های خود را برای ثبت قرارداد به شورای صنفی نمایش ارائه می کنند اما تاکنون از سوی دست اندرکاران این فیلم هیچ گونه مجوز و پروانه ای به ما ارائه نشده است.

فرجی در پاسخ به این سوأل که آیا شورای صنفی نمایش قصد ندارد مانند فیلم «قصه ها» به یکباره «نهنگ عنبر» را اکران کند اظهار داشت: ما به هیچ عنوان چنین برنامه ای را مد نظر نداریم.

سخنگوی شورای صنفی نمایش سپس با تأکید بر اینکه از چهارشنبه هفته جاری ۲ فیلم جدید روی پرده سینماها خواهند رفت اظهار داشت: فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان در سرگروه سینمایی «اریکه ایرانیان» و «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی در سرگروه سینمایی «ماندانا» از صبح چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت روی پرده خواهند رفت.

وی افزود: فیلم سینمایی «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی هم در سرگروه سینمایی «آزادی» پس از اتمام نمایش فیلم «ایران برگر» به نمایش درمی‌آید.

فرجی در ادامه درباره زمان اکران فیلم های نوروزی گفت: تمام فیلم‌های نوروزی طبق آیین‌نامه اکران  ۹۳ اکران شدند باید تا ده هفته فیلم‌ها اکران خود را ادامه می‌دادند اما با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان موافقت شد که تا هفته آینده ۳۰ اردیبهشت‌ماه فیلم‌ها در اکران باقی بمانند و علیرغم فروش خوب تعویض شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.