سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

پس از طی یک دوره بیماری

شهره سلطانی: از ۲۹ اردیبهشت با نمایش «روز ولنتاین» روی صحنه خواهم رفت

شهره سلطانی

سینماپرس: شهره سلطانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران که بعد از طی یک دوره طولانی بیماری مجدداً به عرصه فعالیت های هنری بازگشته است گفت: این روزها مشغول تمرین نمایش «روز ولنتاین» به کارگردانی خانم منیژه محامدی هستم که از ۲۹ اردیبهشت این نمایش در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه خواهد رفت.

بازیگر فیلم سینمایی «قتل آن لاین» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این نمایش به نوعی بسیار محدود است و تنها با دو پرسوناژ به روی صحنه می رود که فریدون محرابی نقش مقابل من را در این نمایش بازی می کند. «روز ولنتاین» متن بسیار خوبی دارد و من مطمئن هستم تماشاگران زیادی به تماشای این نمایش خواهند نشست.

سلطانی سپس با تأکید بر اینکه وسواس زیادی برای انتخاب و بازی در هر یک از مدیوم های سینما، تلویزیون و تئاتر دارد خاطرنشان کرد: من علیرغم پیشنهادهای زیادی که برای بازی در چند فیلم و سریال داشتم به خاطر سابقه درخشان خانم محامدی ترجیح دادم که در این اثر بازی کنم چرا که هم مدت مدیدی از فضای تئاتر دور بودم و این فضا به من آرامش می دهد و هم شخصیت والای ایشان را بسیار دوست دارم.

بازیگر سریال طنز «ترش و شیرین» در ادامه افزود: متأسفانه این روزها سینما و تلویزیون ایران حال خوشی ندارند و آثار خوبی در هیچ یک از آن ها تولید نمی شود و اغلب آثار به کپی برداری از یکدیگر می پردازند و این مسئله باعث شده تا فیلمنامه های پیشنهادی به یک بازیگر اغلب شبیه به یکدیگر باشند و بازیگر هم به دلیل آنکه جایی برای کار در آن آثار نمی بیند ترجیح می دهد که در هیچ یک از آن ها حضور نداشته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر تولید در سینما و تلویزیون کشور به شدت کاهش پیدا کرده و ما مانند سال های نه چندان دور شاهد تولید انبوه در هیچ یک از مدیوم های سینما و تلویزیون نیستیم و این مسئله ضمن بیکاری بسیاری از اهالی هنر باعث شده تا بعضاً برخی از بازیگران و دیگر عوامل سینما مجبور شوند برای فراموش نشدن در عرصه هنر و همچنین گذران زندگی دست به انتخاب هایی بزنند که به هیچ عنوان برایشان شایسته نیست.

بازیگر فیلم سینمایی «قرنطینه» در خاتمه این گفتگو گفت: من امیدوارم با تدبیر مدیران و چاره اندیشی آن ها ما شاهد بازگشت رونق به سینما و تلویزیون کشور باشیم و هم برای مخاطبان سینما و تلویزیون خوراک فرهنگی مناسبی تهیه کنیم و هم بتوانیم تمامی پیشکسوتان عرصه هنر را که این روزها بالاجبار خانه نشین شده اند مجدداً به عرصه فعالیت های هنری بازگردانیم.

نظرات

  • مهدي ۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۳
    0 0
    خوشحالم كه اين بانو شفا پيدا كردن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.