دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

بهرنگ توفیقی به سینماپرس خبر داد:

«نعمت الله» نگارش سریال «پشت بام تهران» را دو هفته دیگر به اتمام می‌رساند/ وارد پیش تولید شده‌ایم

توفیقی-نعمت الله

سینماپرس: بهرنگ توفیقی کارگردان تلویزیون اظهار داشت: تصویربرداری سریال «آمین» به تازگی تمام شده و برای ساخت سریالی جدید با عنوان «پشت بام تهران» وارد مرحله پیش تولید شده ایم.

توفیقی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: این سریال تلویزیونی به تهیه کنندگی زینب تقوایی ساخته خواهد شد و فیلمنامه آن به قلم سعید نعمت الله در حال نگارش است که تا دو هفته دیگر نگارش آن به پایان خواهد رسید.

وی افزود: «پشت بام تهران» قصه ای اجتماعی دارد که در ادامه آثار سعید نعمت الله قرار می گیرد. از نظر من نعمت الله نویسنده ای متبحر است که ارتباط بین افراد مختلف را به خوبی می شناسد و در راستای معرفی زندگی اشخاصی که در قصه هایش حضور دارند دقت و تبحر بالایی دارد.

وی ادامه داد: در این سریال نیز همانند سایر آثار سعید نعمت الله قصه ای جذاب روایت خواهد شد که فکر می کنم بتواند با مخاطبان بسیاری ارتباط برقرار کند.

این کارگردان خاطرنشان کرد: این سریال مهر ماه سال جاری در یکی از شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد و در حال حاضر صحبتهایی با سعید نعمت الله راجع به انتخاب بازیگران داشته ایم که افرادی را نیز در نظر گرفته ایم اما هنوز هیچ یک از عوامل پشت و جلوی دوربین به طور قطع مشخص نشده اند.

توفیقی در پایان از ادامه ساخت سریال «آمین» خبر داد و گفت: پس از اتمام تصویربرداری، تدوین و صداگذاری سریال «آمین» ادامه دارد و به دلیل اینکه نیاز به جلوه های ویژه بصری زیادی داریم فکر می کنم زمانی طولانی تا آماده شدن این سریال نیاز باشد.

گفتنی است بهرنگ توفیقی پیش از این ساخت سریال های «مسیر انحرافی» و «انقلاب زیبا» را در کارنامه هنری خود به عنوان کارگردان داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.