شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

دلایل «فریده سپاه منصور» از حضور در «دردسرهای عظیم ۲» / نقش مادربزرگی غیرمنفعل را بازی می کنم

فریده سپاه منصور

سینماپرس: فریده سپاه منصور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: این روزها در حال بازی در سریال مناسبتی «دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد هستم که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان و با محوریت مسائل انسانی در حال ساخت است.

کارگردان فیلم سینمایی «مهمان مامان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من اصولاً طی تمام سال هایی که به عنوان بازیگر مشغول فعالیت هستم، علیرغم پیشنهادهای زیاد بازی در سریال های مناسبتی را نمی پذیرفتم چرا که معتقد بودم این گونه سریال ها به دلیل تعجیل در نگارش فیلمنامه و همچنین ساخت اثر که قرار است در یک بازه زمانی کوتاه مدت انجام شود آنچنان که باید نمی توانند حق مطلب را ادا کنند و به صورت «باری به هر جهت» و «سر هم بندی شده» به پخش می رسند.

وی ادامه داد: اما زمانی که با پیشنهاد برزو نیک نژاد برای بازی در این سریال مواجه شدم به دلیل کارگردانی بسیار خوب وی در سریال «دردسرهای عظیم» و همچنین فیلمنامه قابل قبول این سریال که پیام های شریف زیادی را در عمق خود نهفته داشت و مانند اغلب آثار تولید شده در سینما و تلویزیون به صورت شعارهای گل درشت پیام های خود را بیان نمی کرد، پذیرفتم که در نقش مادربزرگ «بهار» ایفای نقش کنم.

این بازیگر باسابقه سینمای ایران با تأکید بر اینکه در این سریال نقش همسر حسین محب اهری را بازی می کنم اظهار داشت: شخصیت پدربزرگ و مادربزرگ «بهار» به عنوان کاراکتر اصلی این سریال تلویزیونی در نسخه شماره ۲ «درسرهای عظیم» اضافه شده اند که نقش پررنگ زیادی را در فیلمنامه دارند و خوشبختانه این امر با سلیقه و تفکر من که دوست دارم به عنوان یک بازیگر خالق شخصیت هایی باشم که منفعل نیستند همخوانی زیادی دارد.

سپاه منصور سپس در مورد داستان این سریال گفت: پیدا شدن یک بچه در یک ماشین دو خانواده را دچار دردسرها و مشکلات فراوانی می کند و همه سعی دارند تا مشکلات پیش آمده را برطرف کنند. البته مانند تمام سریال های مناسبتی نگارش قسمت های انتهایی فیلمنامه به پایان نرسیده و ما نمی دانیم که در پایان این سریال چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پایان این گفتگو در مورد سایر فعالیت هایش اظهار داشت: فعلاً و تا اتمام فیلمبرداری سریال «دردسرهای عظیم ۲» که تا اواخر ماه مبارک رمضان طول خواهد کشید حضور در هیچ پروژه ای را نپذیرفتم و تنها فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی را آماده اکران دارم که امیدوارم در یک شرایط مناسب امکان اکران این فیلم سینمایی فراهم شود.

گفتنی است؛ سری اول دردسرهای عظیم اواخر مرداد ماه سال گذشته در ۲۶ قسمت از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. سری دوم این سریال در تهران و لوکیشنهایی حوالی بلوار ارتش و سوهانک ساخته می‌شود. تمام بازیگران سری اول سریال از جمله مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، مهران رجبی، اشکان اشتیاق،   شهین تسلیمی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی و... در این سری هم حضور خواهند داشت.

سایر عوامل اصلی دردسرهای عظیم ۲ عبارتند از: مدیر تولید: شاپور دلدار، دستیار یک کارگردان: احسان سجادی حسینی، دستیار ۲: نوید صلاحی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر تصویربرداری: فرشاد گلسفیدی، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: حسین غضنفری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، صحنه آرا: محمد ترکاشوند، سرپرستان گریم: محمد سیه پوش، فرنوش رضایی، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان و دستیار تهیه: حامد مختاری، مدیر برنامه ریزی:مجتبی خادم زاده و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.