دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

جواد افشار در گفتگو با سینماپرس مطرح کرد

آخرین خبرها از طولانی ترین سریال تلویزیونی/«کیمیا»ماه رمضان پخش نمی‌شود/ ادامه فیلمبرداری در مجارستان

 جواد افشار کارگردان  در مراسم تقدیر از عوامل مجموعه تلویزیونی «مادرانه»

سینماپرس: جواد افشار کارگردان تلویزیون اظهار داشت: پخش سریال «کیمیا» بر خلاف اعلام قبللی از ماه مبارک رمضان برداشته شد.

افشار در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: پخش این سریال به دلیل آماده نبودن صحنه های خارج از کشور در ماه رمضان امکان پذیر نبود.

وی ادامه داد: من سعی دارم این سریال با دقت کامل ساخته شود و تا زمانیکه تصویربرداری آن به طور کامل انجام نشود پخش آن نیز صورت نخواهد گرفت.

افشار گفت: تصویربرداری صحنه های باقیمانده از فاز ۱ و ۲ «کیمیا» در کشور مجارستان انجام خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه مسئولان زمان پخش این سریال را که بارها در زمانهای مختلف تعیین شده بود حذف کردند و این مسأله برای ساخت این سریال به ما کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل ساخت آن را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: بسیار مایل هستم ابتدا تولید این اثر به پایان رسیده و مرحله پس تولید آن هم زیر نظر من انجام شود و سپس شاهد پخش «کیمیا» از تلویزیون باشیم.

این کارگردان سریالهای تلویزیونی اظهار داشت: تصویربرداری فاز ۱ و ۲ این سریال که مجموعاً ۸۰ قسمت است دهم اردیبهشت ماه به پایان رسید و در حال حاضر مشغول بازدید از لوکیشن ها و انتخاب بازیگران هستیم تا در خرداد ماه تصویربرداری فاز سوم این مجموعه را آغاز کنیم.

شایان ذکر است این سریال در ۱۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته می شود و در خلاصه داستان آن آمده است: یک شهر، یک محله، یک خانه! خانه ای به وسعت یک سرزمین! سرزمینی با حوادث پر التهاب با مردمی که عزم بهتر شدن دارند. کیمیا یکی از میان مردم، با خطرات و خاطراتی که حوادث ریز و درشت برایش رقم می زنند و شخصیتش را شکل می دهند.

گفتنی است «کیمیا» بزرگترین پروژه سریال سازی تلویزیون ایران است که تا امروز بازیگران بسیاری از جمله آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، رضا توکلی، سید مهرداد ضیایی، مهراوه شریفی نیا، حسن جوهرچی، بیوک میرزایی، کورش زارعی، سودابه بیضایی، گلاره عباسی، میرطاهر مظلومی، شهین تسلیمی، سوگل طهماسبی، محمدعلی شادمان، حسین توشه، عاطفه رضوی، مالک سراج، حسن تسعیری، محمود مقامی، عطا عمرانی، نسرین نکیسا، فریبا طالبی، مهتاب ثروتی، علی منجزی، روح الله کمانی، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان، هاجر سراج، علی افشار، حامد بهداد، نیکی کریمی، و رضا کیانیان در آن ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل ساخت این سریال عبارتند از: سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: فرید سجادی حسینی / دستیاران کارگردان: حسین دیردار، مسعود حانمی / برنامه ریز : هانیه بساتینی / مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران / صدابردار: فرشید احمدی/ مشاور و مدیر هنری: دکتر محمدرضا شجاعی / طراح صحنه و لباس (اول) : بهزاد جعفری / طراح صحنه و لباس (دوم) : محمدحسین کریمی / طراح گریم: امیر اسکندری / مدیر تولید: فرشید رئوفی / دستیار تهیه کننده: سعید پروینی / جلوه های ویژه میدانی: محمدرضا شریفی راد/ جلوه های ویژه رایانه ای : حسن ایزدی / عکاس: محمدحسن سعادت هندی / مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

این سریال به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دوم سیما و با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حال تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.