دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

آشنایی با شخصیت ‌های پایتخت ۴

پشت صحنه سریال پایتخت 3

باشگاه خبرنگاران: سریال «پایتخت ۴» با حرف‌و‌حدیث‌های زیادی پیرامون قصه و بازیگرانش؛ بلاخره تصویر‌برداری‌ خود را آغاز کرد. در این گزارش تصمیم داریم به بررسی روند زندگی بازیگران اصلی این سریال در سری چهارم بپردازیم.

سریال «پایتخت ۴» که حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون قصه، بازیگران و زمان تصویر‌برداری‌اش بود در ۱۱ اردیبهشت ۹۴ به طور رسمی کلید خورد. در حال حاضر تمام بازیگران این سریال در شیرگاه در حال بازی این سریال هستند. در این گزارش تصمیم داریم به بررسی روند زندگی بازیگران اصلی این سریال در سری چهارم بپردازیم.


این طور که مشخص است ارسطو ( پسر خاله نقی معمولی) یکی از پرسرو صداترین کاراکتر‌های پایتخت ۴ است. ارسطو که در سری سوم پس از دردسرهای فراوان با چوچانگ ازدواج کرد در سری چهارم به چین می‌رود و در مسیری مستند گونه به نحوی به معرفی چین می‌پردازد.

«ارسطو» یکی از کاراکتر های اصلی این مجموعه است که ابتدای سری اول حضور پررنگی در قصه داشته است. در دو سری اول، بخش قابل توجهی از زمان سریال به ماجرای خواستگاری های ارسطو اختصاص داشت و سرانجام در سری سوم از همسر چینی او رونمایی شد اما حالا در قسمت در چهارم مجموعه قرار است بحث پدرشدن ارسطو مطرح شود.

«بابا پنجعلی» که بدون شک کمدی‌ترین شخصیت سری‌های مختلف «پایتخت» به حساب می‌آید و قرار است با تصمیمش در مورد ازدواج مجدد، در سری چهارم خنده را به لبان مخاطبانش بیاورد و اتفاقات طنز جالبی را رقم بزند. البته نمی‌توان قول داد که کسی حاضر به ازدواج به باباپنج علی شود!

«نقی معمولی» که شخصیت اصلی پایتخت ۴ است و تمام اتفاقات با محوریت او انجام می‌گیرد به همراه همسرش بی تغییرترین کاراکترهای این سری هستند اما دوقلوها (سارا و نیکا) به دلیل مشکلات رفت و آمد که داشتند با یک جفت دوقلوی دیگر تعویض شدند؛ حال باید دید دوقلوهای جدید این مجموعه چقدر توانایی خلق جذابیت را خواهند داشت.

«بهبود فریبا» یکی از محوری ترین کاراکتر‌های «پایتخت ۳» بنا به دلایلی که به آن نمی‌پردازیم از بازی در «پایتخت ۴» امتناع کرد و به دنبال آن قرار است بهبود بر اثر اتفاق یک حادثه‌ی خاص از «پایتخت ۴» کنار برود اما همسرش فهیمه همچنان در قصه حضور دارد.

صحبت‌های زیادی در خصوص حضور پسر سرباز بهبود و فهیمه در سری چهارم بود که عوامل این سریال شانس حضور این پسر در قصه را خیلی کم می‌دانند.

عوامل «پایتخت ۴» تا سه ماه دیگر در شیرگاه شمال به سر خواهند برد و تمام صحنه‌های این سریال در آنجا بازی خواهد شد.

در پایان شایان ذکر است که علی رغم صحبت‌های زیادی که پیرامون سری‌های ۲ و ۳ پایتخت بود این سریال در هر دو دوره عملکرد موفقی از خود نشان داد.

آثار پیشین محسن تنابنده و خشایار الوند همچنین کارگردانی سیروس مقدم این نوید را به هواداران پایتخت می‌دهد که شاهد یک سریال طنز با حال و هوای ماه مبارک رمضان باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.