یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

خبر حسن آقاکریمی به سینماپرس:

عقد قرارداد با شکوفا فیلم برای اکران «فرار از قلعه رودخان» در مهر ماه

حسن آقاكريمی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: حسن آقاکریمی تهیه کننده سینما صبح امروز از عقد قرارداد با شکوفا فیلم به مدیریت داریوش بابائیان برای اکران فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان» در مهر ماه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: در ابتدا قرار بود این فیلم سینمایی در گروه اکران فیلم های کودک که به سرپرستی فرزاد اژدری در بنیاد سینمایی فارابی تشکیل شده است، اکران شود ولی در حال حاضر نمایش فیلم در این گروه هنوز مشخص نیست.

بر اساس این گزارش این چندمین فیلمسازی هست که از وضعیت گروه اکران فیلمهای کودک و نوجوان که در زمان مدیریت جعفری جلوه در بنیاد فارابی تشکیل شده بود اظهار بی اطلاعی میکند و از قرار معلوم ادامه جلسات و فعالیتهای  این گروه در مدیریت جدید این بنیاد همچنان بلا تکلیف است. 

آقاکریمی در ادامه این گفتگو توضیح داد: برای این فیلم که در آراء مردمی سی و سومین جشنواره فیلم فجر رتبه چهارمین فیلم را به خود اختصاص داد، با چند پخش کننده وارد مذاکره شده ایم که در نهایت با داریوش بابائیان مدیریت شکوفا فیلم به تفاهم نهایی  رسیده  وقرار است این فیلم را مهر ماه به اکران عمومی درآوریم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گروهی از دانش‌آموزان شهرستان ميبد برای اردويی دو روزه به شمال کشور می‌روند که در آستانه رفتن به سمت دريا برنامه آنها توسط مسؤلين مدرسه تغيير می‌کند، که اين تغيير برنامه مسايل و مشکلاتی را در پی دارد...

 

نظرات

  • مهدی عبیدی ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۰
    0 0
    خیلی جالب و عالی می تونه باشه فقط خیلی زود اکرانش کنید ممنون میشم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.