سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

در منطقه شیرگاه استان مازندران

تصویربرداری «پایتخت ۴» با حضور همه بازیگران آغاز شد

پشت صحنه سریال پایتخت 3

سینماپرس: تصویربرداری سریال «پایتخت۴» با حضور همه بازیگران در شیرگاه آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» از آغار تصویربرداری این سریال در منطقه شیرگاه استان مازندران خبر داد.

به گفته الهام غفوری، با آغاز مرحله تصویربرداری این سریال در داخل کشور، از امروز به علت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، سکانس‌های مربوط به خیابان‌های شیرگاه تصویربرداری می‌شود.

وی ادامه داد: امروز همه بازیگران سریال پایتخت به جز بابا پنجعلی و دوقلوها مقابل دوربین می‌روند.

غفوری تأکید کرد: یکی از پلان‌های خیابانی، مربوط به صحنه‌های داخل خودرو رحمت با بازی هومن حاج عبداللهی هست که در حال ضبط است.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» که از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند که در ۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک خواهد رفت

سایر عوامل این سریال عبارتند از بازیگردان و مشاور کارگردان: محسن تنابنده، سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: علیرضا نجف‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیرتولید: محمود اتحادی، فیلمبردار: حسین قلی‌پور.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.