دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

با فروشی معادل یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار

هفتمین فیلم «سریع و خشن» هفتمین فیلم پرفروش جهان شد

پنج سریع

سینماپرس: به نظر می رسد عدد هفت برای سلسله فیلم‌های «سریع و خشن» اقبال خوبی داشته است چرا که هفتمین فیلم از این سری هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوودریپورتر هفتمین فیلم «سریع و خشن» با ثبت فروش جهانی خود به مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار نه تنها عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ کمپانی یونیورسال را از آن خود کرد، بلکه با پشت سر گذاشتن فیلم «ترنسفورمرها: تاریکی ماه» در مکان هفتم پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینما قرار گرفت.

جدیدترین قسمت از این فیلم اکشن توانست در سینماهای چین ۹۳ میلیون دلاری دست پیدا کند تا در طول هشت روز فروش باورنکردنی ۲۵۰ میلیون دلار را در سینماهای این کشور آسیایی رقم بزند.

پیش از این تنها فیلم «ترنسفورنرها: عصر انقراض» توانسته بود به فروشی بیشتر از «سریع و خشن» و برابر با ۳۲۰ میلیون دلار در سینماهای چین دست یابد که البته بخش اعظمی از این استقبال به دلیل ساخت بخش‌هایی از این فیلم در کشور چین بود.

در حال حاضر فیلم‌های «آواتار» با فروش ۲.۷۸۷ میلیارد دلار، «تایتانیک» با ۲.۱۸۶ میلیارد دلار، «انتقام جویان» با ۱.۵۱۸ میلیارد دلار، قسمت دوم «هری پاتر و هدیه‌های مرگ بار» با ۱.۳۴۱ میلیارد دلار، انیمیشن «منجمد» با ثبت فروش ۱.۲۷۹ میلیارد دلار و «مرد آهنی ۳» با ۱.۲۱۵ میلیارد دلار در مکان‌های اول تا ششم پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینما را گرفته اند.

سری فیلم‌های «سریع و خشن» در مجموع توانسته‌ به مجموع فروش جهانی بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۹۰ میلیون دلار دست یابند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.