دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

در گفتگوی سینماپرس با پورکیان مشخص شد:

اعلام زمان دقیق اکران «دریا و ماهی پرنده» و «خنده های آتوسا»در سینماهای کشور

امیر پورکیان

سینماپرس: امیر پورکیان تهیه کننده سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش فیلم های «دریا و ماهی پرنده» و «خنده های آتوسا» خبر داد و زمان اکران آن ها را اعلام کرد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پخش فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید برعهده شرکت نسیم صبا به مدیریت سعید سعدی سپرده شده و قرار است اوایل مهر ماه به اکران عمومی درآید.

برپایه این گزارش، در خلاصه داستان این فیلم سینمای آمده است : مرجان، موسی، آتوسا، استورات، شيلا، احسان، بهزاد، شيرين و دكتر طاهری همگی مسافران قطار استانبول هستند.

باران کوثری، محمد رضا فروتن، پژمان بازغی، بهار نوحیان، امیر جدیدی، حسام شجاعی، فریبا آهنگ و هومن اطیابی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این تهیه کننده سینما در بخش دیگری از این گفتگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» ساخته مهرداد غفارزاده توضیح داد: قرار است این فیلم سینمایی اوایل تابستان در گروه هنر و تجربه اکران شود.

پورکیان در ادامه افزود: همچنین قرار است این فیلم در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآید.

این تهیه کننده سینما در پایان این گفتگو  در مورد تغییرات فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی وسومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: «دریا و ماهی پرنده» در دو نسخه کاملاً مجزا ساخته شده و قرار است نسخه به نمایش نیامده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به زودی در جشنواره های معتبر خارجی به نمایش درآید که نام این جشنواره ها در اخبار آتی ذکر خواهد شد.

بنابراین گزارش، همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی اکبر صحرایی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی  به همراه با مهرداد غفارزاده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» که مضمونی اجتماعی دارد به طور مشترک توسط مهرداد غفارزاده و اکبر روح به نگارش درآمده و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

فیلم های «شهر تنهایی» به کارگردانی سعید عباسی، «خیابان یک طرفه» ساخته اسماعیل فلاح پور و ...در کارنامه تهیه کنندگی امیر پورکیان به ثبت رسیده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.