دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

در گفتگو با ما عنوان شد

داود موثقی از ساخت «پسر از من، دختر از تو»انصراف داد

داوود موثقی*

سینماپرس: داود موثقی کارگردان سینما صبح امروز از توقف ساخت فیلم سینمایی «پسر از من، دختر از تو» و ارائه درخواست یک پروانه ساخت سینمایی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: به تازگی برای تولید یک فیلم دیگر به نام «بی تو» درخواست پروانه ساخت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده ام که یک ملودرام عاشقانه است و پس از صدور بلافاصله آن را جلوی دوربین خواهم برد.

کارگردان فیلم سینمایی «خواستگار محترم» در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: به دلیل طولانی شدن پروسه ساخت فیلم سینمایی «دختر از من، پسر از تو» و تعویض چند باره تهیه کننده، از ساخت این فیلم سینمایی منصرف شده ام.

داود موثقی در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دو عروس» به تهیه کنندگی علی ژکان نیز توضیح داد: تمامی مراحل فنی این فیلم به غیر از ساخت موسیقی متن به اتمام رسیده که البته از چند روز آینده قرار است امیر توسلی نیز موسیقی متن این فیلم را بسازد تا فیلم  آماده نمایش شود 

دانیال عبادی، افسانه پاکرو، سولماز آقمقانی، علی خیامی، صفا آقاجانی، میرطاهر مظلومی، بهزاد رحیم خانی و عرفان برزین در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

شش فیلم در کارنامه کارگردانی داود موثقی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «کلید ازدواج»، «بله برون»، «دعوت به شام» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.