یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

تغییر نام سه باره یک فیلم اولی/ مهران ملکوتی فیلمش را به صداگذاری و ساخت موسیقی رساند

فیلم سینمایی پول ک

سینماپرس: مهران ملکوتی کارگردان سینما صبح امروز از تغییر نام اولین اثر سینمایی خود به «نمره چهار» خبر داد و گفت: این فیلم در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس نام اولیه فیلم «پول ک» نام داشت که از ۲۱ آذرماه سال گذشته در سکوت خبری فیلم در بوشهر کلید خورد و فیلمبرداری آن طی ۴۵ جلسه انجام شد.  

نام این فیلم سپس به «آسمان آبی نیست» تغییر یافت و بنا به گفته ملکوتی  قرار است به زودی نام آن «نمره چهار» شود.

این کارگردان سینما به مراحل فنی این فیلم اشاره کرد و افزود: مونتاژ فیلم توسط سیاوش ترازنده پور تحت نظر بهرام دهقانی به اتمام رسیده است و این روزها به طور همزمان مهرشاد ملکوتی مشغول صداگذاری و علی صمدپور نیز ساخت موسیقی متن این فیلم را انجام می دهند.

وی در ادامه در مورد زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: پس از انجام این دو مرحله قرار است بهنام خاکسار مرحله جلوه های بصری فیلم را انجام دهد که پس از اتمام مراحل فنی باید یک نسخه کامل از این فیلم را در اختیار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و علی واجد سمیعی قرار دهیم تا برای اکران آن اقدامات لازم را انجام دهند.

مهران ملکوتی در پایان این گفتگو یادآور شد: به غیر قربان نجفی و بهدخت ولیان که از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند، مابقی بازیگران از بومی های شهر بوشهر استفاده شده است.    

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: قهرمان این داستان یک کودک ۱۲ ساله است، ولی مخاطب آن کودک و نوجوان نیست. این کودک وابسته و متعلق به جغرافیای دریاست و در حال گذران یک مرحله جدید است و تصور می کند باید کار کند و پول به دست بیاورد تا مرد شود.

از عوامل این فیلم سینمایی می توان به فیلمنامه نویس: شیلا رشیدیان، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مشاور تدوین: بهرام دهقانی، تدوین: سیاوش ترازنده پور، طراح صحنه و لباس : شیوا رشیدیان، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، مدیر تولید: ادریس عبدی‌پور، آهنگساز: علی صمدپور، صدابردار: محمدحسن فتاحی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، جلوه‌های ویژه: بهنام خاکسار، مدیر برنامه‌ریزی: افشین رضایی و دستیار اول کارگردان: رضا مسعودی اشاره کرد.

برپایه این گزارش، وی از سال ۱۳۷۷ به عنوان صدابردار در سینمای ایران حضور دارد و تا کنون ۴۶ فیلم سینمایی را صداگذاری کرده است که از جمله آنها می توان به «عصر روز دهم»، «آزمایشگاه»، «پرویز»، «لامپ ۱۰۰»، «مزرعه پدری» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.