یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

در گفتگو با خبرنگار ما عنوان شد

«دزد و پری» پروانه نمایش گرفت/ قناعت: مشغول نگارش قسمت دوم فیلم هستم

حسین قناعت

سینماپرس : حسین قناعت کارگردان سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «دزد و پری» و نگارش قسمت دوم این فیلم سینمایی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «دزد و پری» صادر شده است و قرار است این فیلم سینمایی اواخر آبان ماه به اکران عمومی درآید.  

این کارگردان سینما  در ادامه در مورد تغییرات احتمالی فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان توضیح داد: خوشبختانه اصلاحیه ای به فیلم وارد نشده است اما یک تدوین مجددی روی فیلم انجام شده و کل زمان فیلم ۹۳ دقیقه است.

این کارگردان سینما در ادامه بیان داشت: امیدوارم مسئولان وزارت آموزش و پرورش تمهیدی بیاندیشند تا کودکان بتوانند از تماشای یک فیلم سرگرم کننده، جذاب، خانوادگی و ایرانی لذت ببرند.

برپایه این گزارش، در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: آقای ابطحی پيرمرد نظامی بازنشسته‌ای است که به درخواست دخترش «نوشين» که در شرايط اضطرار قرار گرفته اداره مهدکودکش را برای يک روز قبول مي کند. بچه‌های مهد که تصور مي کنند جايگزين مربی دوست‌داشتنی‌شان شده، او را در مخمصه‌هايی می‌اندازند که...

بهزاد فراهانی، بهنوش بختياری، رابعه اسكویی، رامين ناصرنصير، نادر سليمانی، نگين معتضدی، مرتضي زارعی، مهدی تارخ و سارا روستاپور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش،   فیلم سینمایی «دزد و پری» در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. نام اولیه این فیلم «پلیس مهدکودک» نام داشت که به «دزد و پری» تغییر نام داد.

حسین قناعت در بخشی دیگری از این گفتگو به سایر فعالیت های خود اشاره کرد و افزود: این روزها مشغول نگارش فیلم سینمایی با نام اولیه «دزد و پری ۲» هستم و امیدوارم بتوانم آن را برای جشنواره کودک و نوجوان امسال آماده کنم.

این کارگردان سینما توضیح داد: ایده اولیه این فیلم با بهروز مفید (تهیه کننده فیلم) شکل گرفت تا ادامه داستان برخی از شخصیت های سری اول این فیلم را داشته باشیم اما قطعاً نام آن را تغییر خواهیم کرد.

قناعت در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم نگارش فیلمنامه را تا یک ماه آینده به اتمام برسانیم و بلافاصله تقاضای پروانه ساخت داده و به زودی  آن را کلید بزنیم.

برپایه این گزارش، چهار فیلم در کارنامه کارگردانی حسین قناعت به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «من و نگین دات کام»، «زخم شانه حوا» و ... اشاره کرد.         

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.