سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

آخرین اخبار از پروژه های غلامرضا آزادی

از اکران تابستانی «قبیله من» در گروه هنر و تجربه تا تغییر سازنده موسیقی فیلم سینمایی «حریر»

غلامرضا آزادی*

سینماپرس: غلامرضا آزادی تهیه کننده ، کارگردان و مدیر فیلمبرداری سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «قبیله من» در تابستان امسال در گروه هنر و تجربه و همچنین تغییر سازنده موسیقی فیلم «حریر» خبر داد و سایر فعالیت های خود را تشریح کرد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «قبیله من» هم اکنون آماده نمایش است، در ابتدا پخش این فیلم برعهده «جبرئیل فیلم» بود که با این گروه به تفاهم نهایی نرسیدیم  و حالا  قرار این فیلم سینمایی تابستان در گروه هنر و تجربه اکران شود.  

«قبیله من»  داستان ۵۰ سال زندگی یک فیلمساز است که در سه مقطع سال‌های ۱۳۳۵، ۱۳۵۰ و زمان معاصر در اصفهان اتفاق می‌افتد که با یک خاطره آغاز و به صورت فیلم در فیلم روایت می‌شود.

غلامرضا آزادی، پیام آزادی، آیدا نامجو، مهران هادی، الهام طهموری، هاله میرهادی، محمدرضا سهرابی، افسانه صالحی، محمدرضا حبیبی، مینو کرمی، مرتضی حسینی، شهروز شیروانی، نازنین احمدی، پیام خواجویی، مریم سلیمانی، پارسا صحرایی، محمدصادق ترابی، محمدمهدی ترابی، میلاد سرجویی، عادل یوسفی، زهرا مولوی، علی صانعی، سها یاوری، آرشام فرحبخش، رشید یزدانیار، محسن مشتاقی و اصغر بیچاره (قدیمی‌ترین عکاس سینمای ایران) در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «بالای شهر، پایان شهر» در بخش دیگری از این گفتگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «حریر» توضیح داد: این فیلم به کارگردانی فریال بهزاد پس از سپری شدن  مراحل فنی خود به تازگی آماده نمایش شده است.

وی توضیح داد: در ابتدا قرار بود احسان اسماعیلی و آیدین توکلیان، ساخت موسیقی این فیلم را انجام دهند که این دو نفر از این پروژه استعفا دادند و فرید نوابی جایگزین آنها شد.

آزادی در ادامه افزود: همچنین مراحل جلوه های بصری و بخشی از صداگذاری این فیلم را شرکت فانوس خیال انجام داده است.

این تهیه کننده سینما در ادامه بیان داشت:  قرار است هفته آینده درخواست پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهیم و پس از صدور در اولین فرصت آن را به اکران عمومی درآوریم.

این تهیه کننده سینما در ادامه افزود: این فیلم سینمایی به معضلات افراد چاق در اجتماع می پردازد.

برپایه این گزارش، علیرضا جلالی تبار، ژاکلین آواره، امیر صالحی زاده، روشنک عجمیان، آرزو ابی زاده، مجید مهدی زاده، فرشته آلوسی، هما سرو، بابک غفاری، نورعلی فرهادی، الهه شیرازی، غزل کرمعلی، نازنین احمدی، آزیتا ستوده، مریم آهنگر، امیر حشمت زاد، مژگان ترانه، پریسا یونسی، امید طهماسبی، محمدضیایی، فرهاد راد، سمیرا آقایی، هدیه شهبدی، پرنیا بیات، مهرناز طهماسبی، مهرنوش طهماسبی، نیما رضازاده، سحر محمدی، نیکا خسروآبادی، الهام نورانی، رضا آزاد، مینو نوبهاری، هلیا غیبی، رکسانا محمدرضا، راحیل بوستانی، محمدبهروز شیخ سفلی و مژگان شمس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

۱۱ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی غلامرضا آزادی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «تنبل قهرمان»، «دلباخته»، «شور زندگی» و ...اشاره کرد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.