دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

در گفتگو با سینماپرس اعلام شد

«یکی بود که یکی نبود» در مراحل پایانی انتخاب موسیقی / خورشیدی: نسخه ۲ و ۳ کتاب «از ایده» را تا پایان سال آماده می‌کنم

فیلم کوتاه «یکی بود که یکی نبود»

سینماپرس: سلمان خورشیدی کارگردان فیلم کوتاه و انیمیشن اظهار داشت: «یکی بود که یکی نبود» با مضمون تلاش های یک مادر ساخته می شود که مراحل نهایی ساخت موسیقی را دنبال می کند.

سلمان خورشیدی کارگردان فیلم کوتاه و انیمیشن در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: در حال حاضر در مراحل پایانی ساخت این فیلم کوتاه قرار دارم و طی روزهای آینده از آن رونمایی خواهد شد. این فیلم به تولد یک نوزاد می پردازد و رنج ها و مشکلاتی که یک مادر برای به دنیا آوردن فرزندش متحمل می شود را به تصویر می کشد.

خورشیدی در ادامه عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد و گفت: آزاده اکبری و مهدی سلیمانی بازیگران این فیلم ۱۵ دقیقه ای هستند و محمد قوچیان به عنوان تصویربردار و امیر محمدزاده به عنوان مسئول جلوه های ویژه با ما همکاری داشتند. ضمن اینکه این فیلم به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان ساخته می شود.

این کارگردان از انتشار نسخه های جدید کتاب «از ایده» خبر داد و گفت: سال گذشته از کتاب «از ایده» در خانه سینما رونمایی شد و در حال حاضر مشغول آماده سازی نسخه ۲ و ۳ این کتاب هستم.

فیلم کوتاه «یکی بود که یکی نبود»

خورشیدی افزود: این کتاب به صورت تخصصی به نحوه و روش های ایده پردازی در فیلم کوتاه می پردازد. از آنجا که مدتی طولانی است در زمینه فیلم کوتاه فعالیت دارم از مجموعه تجربیات خود که در نگارش آثار کسب کرده ام به صورت مدون در محتوای نسخه های مختلف این کتاب استفاده کرده ام.

وی اظهار داشت: نسخه های ۲ و ۳ این کتاب در ادامه مباحث نسخه اول است. به عنوان مثال در این کتاب توضیح داده شده است که از یک عنوان چگونه می شود به یک ایده تک خطی رسید.

وی اضافه کرد: محتوای «از ایده» کاملاً فارغ از سیستم های آکادمیک و تئوریک بوده و محتوای آن حول محور تجربی گنجانده شده است. امیدوارم با توجه به مشغله هایی که دارم رونمایی از این کتاب تا اواخر سال جاری انجام شود.

این کارگردان در ادامه از ساخت یک انیمیشن خبر داد و اظهار داشت: ساخت انیمیشن «دریانوردان» را با موضوع معضلات اجتماعی در دست دارم.

وی گفت: این انیمیشن سه بعدی در فضایی فانتزی و با نگاه طنز از معضلات اجتماعی انتقاد می کند و محمدصادق کریمیان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.