سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

محمد نشاط به سینماپرس خبر داد:

فیلم «سیروس الوند» تابستان اکران می شود/ساخت سریال «پرواز در ارتفاع صفر» در انتظار تصمیم مالی سیما فیلم

محمد نشاط در مراسم ضیافت افطار انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران

سینماپرس: محمد نشاط تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران جدیدترین ساخته سیروس الوند در تابستان سال جاری خبر داد و درباره دیگر فعالیت خود گفت: ساخت سریال «پرواز در ارتفاع صفر» در انتظار تامین منابع مالی سیما فیلم است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پخش فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند به هدایت فیلم به مدیریت «مرتضی شایسته» رسیده است و قرار است تابستان امسال به اکران عمومی درآید.  

نشاط در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر سال گذشته توضیح دادو گفت: با توجه به دریافت بازخوردها از سوی صاحب نظران  تصمیم گرفتیم حدود ۳ دقیقه از فیلم را کوتاه کنیم.

بنابراین گزارش، در فیلم سینمایی  «اين سيب هم برای تو» كه يك ملودرام اجتماعی است،  پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، چنگيز جليلوند، پريناز ايزديار و امير علی دانايی به ايفای نقش پرداخته اند.

نشاط در بخش دیگری از این گفتگو  در مورد آخرین اخبار از مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» توضیح داد:  این سریال دفاع مقدسی از سال ۹۱ قرار است مقابل دوربین برود، اما هر بار با مشکل مالی مواجه می‌شود و از ما می خواهند کار ساخت این سریال را متوقف کنیم.

وی گفت: ما یکبار پیش‌تولید چهار ماهه این سریال را را پشت سر گذاشتیم و حتی با بازیگران و برخی عوامل هم قرارداد بستیم، لوکیشن های سریال  را انتخاب کردیم اما گفتند ساخت آن به دلیل عدم تامین منابع متوقف کنید.

تهیه کننده فیلم سینمایی «پرتقال خونی» در ادامه بیان داشت : قرار بود ابتدا سامان سالور کارگردانی این سریال را انجام دهد که به دلیل طولانی شدن ساخت این مجموعه، انصراف داد و کار را با ابراهیم شیبانی آغاز کردیم و امیدوارم با مدیریتی که از محمد رضا  تخشید سراغ دارم، وعده های ایشان عملی شود و سرمایه لازم را در اختیار ما قرار دهند تا در روزهای آینده پیش تولید این سریال را مجدد آغاز کنیم.

نشاط در مورد بازیگران این مجموعه توضیح داد: بازیگرانی که پیش از این درنظر داشتیم در حال حاضر مشغول کار در پروژه های دیگر هستند و برای بازی در این فیلم سینمایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را در نظر داریم که صحبت های مقدماتی انجام شده است اما منجر به عقد قرارداد نهایی نشده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» ادامه داد: حتی ما تا جایی پیش رفتیم که بخش‌های مربوط به سکانس های پرواز را در مانور حریم ولایت  که در بندرعباس بود فیلمبرداری کردیم و فیلمبرداری سکانس های شهر همدان و چهار محال بختیاری نیز انجام شده است تا به فراخور نیاز در  سریال  از آنها استفاده کنیم. ضمن اینکه مجموعه ای از لباسهای قدیمی و تجهیزات صحنه نیز خریداری شده است.

محمد نشاط  در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: با همه این توضیحات پس از تغییرات در مرکز سیما فیلم و انتصتب آقای تخشید ایشان بلافاصله قرار داد این پروژه را امضا کردند و قرار است در چند روز  آینده بودجه لازم را تأمین کنند تا وارد پیش تولید شویم و سریال را به احتمال فراوان اواسط اردیبهشت ماه کلید بزنیم.

بنابراین گزارش، این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ  متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. «پرواز در ارتفاع صفر» در ۷ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.