دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

پروانه مرزبان به سینماپرس خبر داد

«تا آمدن احمد» ماه رمضان اکران می‌شود

پروانه مرزبان*

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما صبح امروز از عقد قرارداد با موسسه پخش جبرئیل فیلم برای اکران فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» و ارسال فیلم به بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از اینکه هشت فیلم شرکت مولود رسانه به مدیریت «حبیب اسماعیلی» مشخص شد و طی جلسه ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد فیلم ما نتوانست به این گروه سینمایی راه یابد، با موسسه پخش جبرئیل فیلم به مدیریت (محسن صادقی) برای اکران فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به توافق نهایی رسیدیم و اکران برای این فیلم سینمایی را در ماه مبارک رمضان سال ۹۴ مد نظر قرار دادیم.

این تهیه کننده سینما در ادامه افزود: این فیلم فرم حضور در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر را نیز تکمیل و ارسال کرده است.  

مرزبان در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر سال گذشته توضیح داد: اصلاحات اندکی روی فیلم انجام شده است، چند دقیقه از فیلم را به دلیل طولانی بودن برخی از سکانس ها کوتاه کرده و چند دقیقه به سکانس های طنز فیلم اضافه کردیم تا فیلم ریتم بهتری پیدا کند.

 برپایه این گزارش، داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق مي افتد و روايتگر يک خانواده شهيد در جزيره خارک است. در اين فيلم احمد از نيروهاي جمعيت حلال احمر است که شهيد مي شود اما خانواده او فکر مي کنند که هنوز زنده است و دنبال او مي گردند.

 بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی فقیه، افسر اسدی، پرهام دلدار، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، حسین قفلی، جواد فولادی، سینوهه دانشمند، حسن علیرضایی و...

فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» پیش از این با نام «بهار در پاییز» پروانه ساخت دریافت کرد و فیلمبرداری خود را در تاریخ ۲۱ خرداد ماه آغاز کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.