چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

بازیگران مطرحی که در سریال‌‌های ۹۴ خواهیم دید

روزنامه جام جم:با آغاز سال ۹۴ سریال‌های تلویزیونی جدید نیز در صف پخش از شبکه‌های مختلف قرار گرفته‌اند. سریال‌هایی که بازیگران سرشناس و محبوب را همراه خود روی آنتن می‌آورند. سال آینده نیز مانند سال‌های قبل تلویزیون سال پرستاره‌ای را سپری خواهد کرد.

 

هرچند شاید سریال‌های نوروز نسبت به سال‌های گذشته از ستاره‌های جوان و پرطرفدار کمتری استفاده کرده باشند، اما در ادامه سال و با فرارسیدن فصل نمایش چند سریال پربازیگر و پرستاره همچون سریال «اتاق عمل» مهران مدیری، «معمای شاه» محمدرضا ورزی، «تعبیر وارونه رویا» فریدون جیرانی، «میکائیل» سیروس مقدم و چند سریال دیگر سال پرستاره‌ای برای علاقه‌مندان سریال‌های تلویزیونی رقم خواهد خورد. با وجود این نکته‌ای که ذکر آن الزامی به نظر می‌رسد این است که به‌دلیل مسائلی چون ناهماهنگی زمان پخش با پایان تولید پروژه یا تغییرات کنداکتوری همواره این احتمال وجود دارد که زمان پخش سریالی جا‌به‌جا شود.

از این‌رو می‌توان گفت این فهرست احتمالی بازیگران سرشناسی است که سال ۹۴ مهمان خانه علاقه‌مندان سریال‌های ایرانی خواهند بود. تنها می‌توان برای مخاطبان جعبه جادویی آرزوی سالی پرستاره کرد.

مهدی فخیم‌زاده: مهدی فخیم‌زاده بعد از حضور موفق در سینما و در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران...» بار دیگر با سریالی ساخته خودش به تلویزیون می‌آید. فخیم‌زاده شاید یکی از پرطرفدارترین بازیگران تلویزیونی در دو دهه اخیر باشد و همین حضورش را جالب توجه کرده است. نکته جالب اینجاست که بیشتر طرفداران تلویزیونی بازی‌های فخیم‌زاده آنهایی هستند که به سریال‌های پلیسی علاقه دارند. خبر خوش برای این گروه این‌که می‌توانند بازیگر مورد علاقه‌شان را در یک سریال پلیسی تماشا کنند.

شقایق فراهانی: شقایق فراهانی به نوعی جایگزین رویا نونهالی شده است که معمولا او را به‌عنوان نقش اصلی زن در آثار مهدی فخیم‌زاده می‌دیدیم؛ هرچند شقایق فراهانی یکی از پرکارترین بازیگران دو سه سال اخیر سینما و تلویزیون بوده است. او در مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها در گونه‌های مختلف ایفای نقش کرده است و امروز یکی از بازیگران سرشناس زن فیلم و سریال به شمار می‌آید.

آتیلا پسیانی: آتیلا پسیانی امسال هم مانند سال‌های گذشته دست کم با یکی دو سریال در تلویزیون حاضر خواهد بود. اولین بازی او در سریال «پله‌پله» است که باید شاهد یکی دیگر از نقش‌های متفاوت این بازیگر توانمند باشیم. آتیلا پسیانی که سال گذشته در «پرده‌نشین» نقشی با لایه‌های منفی را بازی کرده بود، این‌بار در هیبت مردی ساده از میان اجتماع ظاهر شده است. نقشی که با توجه به توانایی‌های این بازیگر می‌تواند نقشی جذاب و دوست‌داشتنی از آب درآید.

مریم سعادت: بازیگرانی مثل مریم سعادت با این‌که سبک خاصی از بازی را ارائه می‌کنند، اما اگر برای نقش مناسبی انتخاب شوند، هیچ وقت برای مخاطب تازگی و جذابیتشان را از دست نمی‌دهند. مریم سعادت که بازیگری نسبتا کم‌کار است، این‌بار نوروز و در سریالی که مخاطبان زیادی خواهد داشت، می‌تواند بر جذابیت‌های سریال اضافه کند.

سیاوش خیرابی: زمانی به یکی از بازیگران پرطرفدار و جوان سریال‌های عامه‌پسند تلویزیون تبدیل شد، اما برای مدتی حضورش مقابل دوربین کمرنگ شد. با این حال امسال جوان اول سریال نوروزی را بازی می‌کند و این برای هر بازیگر جوانی می‌تواند سکوی پرتاب مجددی باشد.

الناز حبیبی: سریال «دردسرهای عظیم» بهانه‌ای بود برای معرفی هرچه بیشتر او به‌عنوان بازیگری برای ایفای نقش دختران جوان سریال‌های خانوادگی. حضور او در سریال نوروزی «سر به راه» با توجه به این‌که کمتر از یک سال در دو سریال روتین و مناسبتی بازی کرده شانسی است که در این سال‌ها کمتر نصیب بازیگری شده است.

سیامک انصاری: سیامک انصاری تقریبا به همان اندازه مهران مدیری است که از تلویزیون دور بوده است، اما امسال گویی او با سریال «سیگنال موجود است» در معرض دید علاقه‌مندانش قرار خواهد گرفت. انصاری را می‌توان در زمره پرطرفدارترین بازیگران طنز تلویزیون به حساب آورد.

لاله صبوری: شاید «سیگنال موجود است» نقطه عطف دوباره‌ای در کارنامه بازیگری لاله صبوری هم باشد. او بعد از «جنگ ۷۷» به یکی از ستاره‌های تلویزیون بدل شد، اما این روند ادامه نداشت. برای بازیگران این شانس همیشه هست که دوباره متولد شوند.

حسن معجونی: بازیگر نقش‌های خاص که عجیب‌ترین کاراکترها را به موجوداتی باورپذیر و دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند. حسن معجونی نیز همیشه کم‌کار بوده، بخصوص در سال‌های اخیر اما قرار است در سریال طنز «شمعدانی» یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند، سریالی که می‌تواند از پرمخاطب‌های سال ۹۴ باشد.

آتنه فقیه‌نصیری: زمانی نقش‌های مهم سریال‌های پرمخاطب را بازی می‌کرد، اما یکی از کم‌کارترین بازیگران سال‌های اخیر، آتنه فقیه‌نصیری است. البته با پخش مجدد «خانه سبز» در اسفند ۹۳ زودتر در تلویزیون ظاهر شد، اما قرار است با سریال «شمعدانی» ساخته سروش صحت بازگشتی مجدد داشته باشد.

شهرام حقیقت‌دوست: بعد از سریال «خط قرمز» این احساس به وجود آمد که تلویزیون صاحب یک ستاره جوان شده است، هرچند حقیقت‌دوست بعد از آن خیلی بازیگر پرکاری نبود. با این حال او سال ۹۴ قرار است در یکی از نقش‌های اصلی سریال «جاده قدیم» در تلویزیون ظاهر شود.

یکتا ناصر: بازی‌های متفاوتش در سال‌های اخیر ابعاد تازه‌ای از توانایی‌های او را به معرض نمایش گذاشت. یکتا ناصر که بازیگری باتجربه شده، می‌تواند یکی از ستاره‌های پرطرفدار تلویزیون در سال ۹۴ باشد.

سام درخشانی: سال ۹۳ برایش سال پرکاری بود و در دو سه سریال بازی کرد. سال ۹۴ هم آن‌طور که گفته شده قرار است با یک سریال پلیسی به نام «زاویه هفتم» روی آنتن تلویزیون باشد. باید دید بعد از بازی در نقش منفی سریال «همه چیز آنجاست» و «آوای باران» در این سریال چه نقشی از او را شاهد خواهیم بود.

 

امیر جعفری: یکی دیگر از بازیگران محبوب و پرطرفدار تلویزیون سال ۹۴ بعد از دو سه سال دوری و حضور در سینما با یک سریال مهمان علاقه‌مندانش خواهد بود. امیر جعفری یکی از بازیگران اصلی سریال «تعبیر وارونه رویا» ساخته فریدون جیرانی است که در فضایی پلیسی و جاسوسی ساخته می‌شود. حضور امیر جعفری می‌تواند بر جذابیت‌های این سریال به میزان قابل توجهی اضافه کند.

پانته‌آ بهرام: او هم مانند همبازی تئاتری‌اش امیر جعفری مدتی حضور در سینما را به تلویزیون ترجیح داده بود، اما در سریال «تعبیر وارونه رویا» پانته‌آ بهرام نیز بعد از چند سال به تلویزیون بازمی‌گردد. پانته‌آ بهرام نیز جزو آن دسته از بازیگرانی است که با این‌که کم سریال بازی می‌کند، اما طرفداران زیادی دارد.

کامبیز دیرباز: یکی دیگر از ستاره‌های تلویزیونی که مدتی است کم‌کار شده، کامبیز دیرباز است که سال ۹۴ با سریال «میکائیل» پا به تلویزیون می‌گذارد. دیرباز در این سریال که ساخته سیروس مقدم است در نقش قهرمان پلیس داستان احتمالا یکی از ستاره‌های سال پیش‌رو خواهد بود.

 

بهنوش طباطبایی: بعد از چند کار موفق تلویزیونی و دو سه سال دوری این‌بار نیز با سریالی مناسبتی بهنوش طباطبایی در تلویزیون حاضر خواهد بود. او در سریال «میکائیل» ساخته سیروس مقدم نقش اول زن را بازی کرده است. سریال‌های مقدم همیشه پرمخاطب هستند و این می‌تواند برای بازیگرانش یک موهبت محسوب شود.

امین حیایی: امین حیایی برخلاف بسیاری از ستاره‌های سینما هرچند وقت یک‌بار مهمان یک سریال تلویزیونی است. او امسال نیز سریال «آمین» را در فضای پلیسی دارد که احتمالا سال ۹۴ روی آنتن خواهد رفت. سریال پرخرج و اکشن شبکه سه به کارگردانی منوچهر هادی که گفته می‌شود امین حیایی یکی از نقش‌های متفاوت کارنامه کاری‌اش را در آن ایفا کرده است.

آشا محرابی: امسال با بازی خوبش در سریال «همه چیز آنجاست» بر محبوبیتش اضافه کرد و قرار است با سریال پلیسی «آمین» نیز یکی دیگر از ستاره‌های سال ۹۴ باشد.

داریوش ارجمند: در میان بازیگران سریال «معمای شاه» که به احتمال زیاد سال ۹۴ روی آنتن تلویزیون می‌روند، داریوش ارجمند یکی از محبوب‌ترین‌هاست. او بعد از درخشش مجدد در فصل دوم «ستایش» این‌بار در سریال تاریخی معمای شاه یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کند.

مهراوه شریفی‌نیا: مهراوه شریفی‌نیا با بازی در سریال کیمیا و در نقش اصلی این سریال بازگشت خوبی به تلویزیون خواهد داشت. او در این سال‌ها کمتر در تلویزیون کار کرده است، اما با این نقش می‌تواند طرفداران تازه‌ای پیدا کند.

مهدی پاکدل: یکی از بازیگران محبوب تلویزیون که درگیری‌اش با کارگردانی و ساخت فیلم، کمی از حضورش در تلویزیون کم کرده بود. بعد از فصل اول «ستایش» حالا او در سریال «کیمیا» یکی از نقش‌های اصلی را به عهده دارد. نقشی که به نظر می‌تواند توجه علاقه‌مندان تلویزیونی را بار دیگر به سوی پاکدل جلب کند.

حدیث فولادوند: بعد از بازی در «مختارنامه» و سپس «جاده چالوس» این‌بار حدیث فولادوند یکی از نقش‌های اصلی سریال «معمای شاه» را که یکی از پربازیگرترین سریال‌ سال‌های اخیر به شمار می‌آید بازی کرده است.

امین تارخ: یکی از ستاره‌های محبوب تلویزیون امسال با بازی در سریالی به نام «گاهی به پشت سر نگاه کن» برای علاقه‌مندانش نقش‌آفرینی خواهد کرد. نام امین تارخ همواره با خاطره خوش سریال‌های مطرح «ابوعلی سینا» و «سربداران» همراه است، هرچند او در این سال‌ها نیز در سریال‌های پرطرفداری مقابل دوربین قرار گرفته است.

شبنم مقدمی: همبازی امین تارخ، استادش در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهد بود. شبنم مقدمی در دو سال اخیر یکی از پرکارترین زنان بازیگر تلویزیون بوده و در همین مدت طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

مهران مدیری: بی‌شک با پخش سریال «اتاق عمل» از شبکه سه یکی از اتفاقات مهم سال ۹۴ برای علاقه‌مندان سریال‌های تلویزیونی رقم خواهد خورد. مهران مدیری مثل همیشه نقش اول سریالی را که خودش می‌سازد، بازی می‌کند و چه اتفاقی بهتر از این برای خیل عظیم دوستدارانش. بی‌تردید از هم‌اکنون لحظه‌شماری برای پخش این سریال آغاز شده و این‌که ستاره بزرگ این‌بار چه نقشی از آستینش بیرون می‌آورد.

جواد رضویان: جواد رضویان یکی دیگر از ستاره‌های طنز و پرطرفدار تلویزیون است که او هم در سریال مهران مدیری یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کند. حضور رضویان در کنار مدیری بعد از «پاورچین» اتفاقی ویژه است بخصوص این‌که رضویان در سال‌های بعدی با ایفای نقش‌های متفاوت طرفداران بیشتری هم یافته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.