سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶

به گفته مصطفی شایسته

پروانه نمایش «خبر خاصی نیست» با بازی بایگان و کیانیان صادر شد

مصطفی شایسته درنشست فیلم من همسرش هستم در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: مصطفی شایسته تهیه کننده و کارگردان سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» مراحل فنی خود را سپری کرده است و هم اکنون آنونس این فیلم که خودم آن را ساخته ام در سینماهای سراسر کشور در حال پخش است.

کارگردان فیلم سینمایی «من همسرش هستم» در مورد اکران این فیلم سینمایی توضیح داد:  پخش این فیلم سینمایی بر عهده هدایت فیلم است و قرار است در اولین فرصت به اکران عمومی درآید.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» قصه‌ دو خواهر است که همراه با دختران تحصیلکرده و در شرف ازدواج‌شان، ‌ زندگی آرامی را می‌گذرانند اما برگزاری یک مهمانی خانوادگی و حضور مردی جوان و غریبه به عنوان مهمان ناخوانده، زندگی این دو خانواده را دست‌خوش چالش و بحرانی جدی می‌کند.

افسانه بایگان، رضا کیانیان، رویا تیموریان، بیتا احمدی، بیتا سحرخیز، امیرحسین آرمان، بیژن افشار و ریحانه جعفری در این اثر سینمایی به ایفیا نقش پرداخته اند.

وی در پایان این گفتگو در مور فعالیت های آتی خود توضیح داد: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلم سینمایی با نام «تیتانیوم» به تهیه کنندگی مرتضی شایسته هستم.

این کارگردان سینما به مضمون این فیلم سینمایی اشاره کرد و افزود: فیلم سینمایی «تیتانیوم» از موضوع کمدی و طنز برخوردار است که بخش هایی از فیلم در ایران و سایر بخش های آن قرار است در سه کشور ترکیه، تایلند و سنگاپور با عوامل حرفه ای سینما ساخته شود.

فیلم های «بی پولی»، «در شهر خبری نیست، هست»، «کنعان»، «کافه ستاره» در کارنامه تهیه کنندگی مصطفی شایسته به ثبت رسیده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.