چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

اظهارنظر علیرضا رضاداد درباره مدیرعاملی خانه سینما

علیرضا رضاداد در نشست خبری سی و سومین جشنواره فیلم فجر

روزنامه صبا: علیرضا رضاداد دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر در واکنش به گزارش روز چهارشنبه روزنامه صبا درباره مدیرعاملی خانه سینما اعلام کرد: برای مدیرعاملی این نهاد صنفی مناسب نیستم و اصولا بهتر است در این باره گزینه سازی نکنیم.

مشاور ارشد سازمان سینمایی همچنین ضمن تبریک به اعضای منتخب هیات مدیره جدید خانه سینما و آرزوی توفیق برای آنان اظهار داشت: مدیرعاملی نهادهای صنفی نیازمند ویژگی هایی است که بهتر است همچنان که در شرایطی آرام و متکی به آرای مجمع عمومی هیات مدیره انتخاب شدند در شرایطی آرام و متکی به آرای هیات مدیره نیز مدیرعامل خانه سینما انتخاب شود تا این نهاد صنفی بتواند به صورت جدی و موثر در تحقق وظایف خود کوشا باشد و با حمایت همه جانبه صنوف و اعضای خانه سینما و همه نهادهای علاقمند به پیشرفت سینما در تحقق اهداف خود موفق شوند.

 
دبیر جشنواره فیلم فجر بیان کرد: خانه سینما وظایف و نقش های متعددی را در پیشرفت سینما به عهده دارد که تحقق آنها نیازمند همدلی در داخل این خانواده بزرگ و حمایت همه جانبه بیرونی همه مدیران و مسئولین کشور است.

نظرات

  • رضايى ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰
    0 0
    آقا چرا در خانه سينما كه يك مركز هنرى است ، اينقدر مديران دولتى به پست مدير عاملى اين نهاد سينمايى انتخاب ميشوند ! چرا بزرگان سينما ى كشور رغبتى به ورود بخانه سينما ندارند ! چرا افرادى كه در خانه به عضويت هيئت مديره در مى آيند اكثرا افراد معمولى سينما هستند چه در هيئت مديره قبلى و چه فعلى ! همه جاى دنيا بزرگان ( بزرگ و محبوب) سينماى خود را جلو مى فرستند تا امتيازاتى از صاحبان سرمايه و سياستمداران بگيرند اما در اينجا بزرگان سينما هيچ رغبتى به اين خانه سينمايى ندارند !!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.