چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

یا حکم حشمتی معاون وزیر ارشاد

«مهدی حقیقی»دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه «محمد(ص) پیامبر صلح» شد

مهدی حقیقی

سینماپرس: «مهدی حقیقی» دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه ۱۱۴ ثانیه ای«محمد(ص) پیامبر صلح» شد.

بنا به گزارش خبرنگار سینماپرس، حقیقی که در حال حاضر مشاور حجت الاسلام محمد رضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است با حکم وی به دبیری جشنواره فیلمهای کوتاه ۱۱۴ ثانیه ای «محمد(ص) پیامبر صلح» منصوب شد.

نظر به ضرورت پرداختن به شخصیت و ویژگیهای پیامبر اعظم اسلام در برابر انواع هجمه ها و هتاکی های برنامه ریزی شده دشمنان و معاندین دین مبین اسلام، در حکم معاوت قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مهدی حقیقی آمده است: «نظر به سوابق، دانش ها و صلاحیتها و اهمیت جشنواره «محمد (ص) پیامبر اسلام» جنابعالی به عنوان دبیر این جشنواره منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از هنرمندان داخل و خارج آثاری در شأن رسول الله (ص) فراهم و عرضه گردد.

بر اساس این گزارش جشنواره فیلم های کوتاه ۱۱۴ ثانیه ای«محمد(ص) پیامبر صلح» سال آینده با حضور هنرمندان داخلی و خارجی بصورت بین المللی در سه بخش پویانمایی، داستانی و نماهنگ با محوریت تکریم و تبیین شخصیت حضرت ختمی مرتبت برگزار شده و فراخوان آن به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گزارش خبرنگار سینماپرس حاکیست جوایز برگزیدگان اصلی این جشنواره به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۵ هزار دلار تعیین شده است. 

مهدی حقیقی از مدیران با سابقه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است . وی پیش از این مدیر کل سمعی و بصری معاونت سینمایی.مدیر کل آموزش سینمایی معاونت سینمایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مدیر تفاهمات بین بخشی معاونت سینمایی ،مدیر امور استانهای جشنواره فیلم فجر در ۸ دوره.مدیر بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر در ۵ دوره، عضو هیات انتخاب و داوران جشنواره های مختلف از جمله رشد.وارش و .. بوده است.

حقیقی دانش آموخته دانشکده صدا و سیما در رشته کارگردانی فیلم و کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی بوده و تولید چند فیلم کوتاه و مستند در کارنامه اوست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.