چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

جدید‌ترین جزییات ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک

آرم شبکه یک سیما*

باشگاه خبرنگاران: «بابک بادکوبه» گفت: ویژه برنامه‌ی تحویل سال شبکه یک سیما که به «اینجا آینده» تغییر نام داد، با آیتم‌های متفاوت و ستارگان حوزه‌های مختلف ساعات پایانی سال را مهمان مردم ایران خواهد شد.

"بابک بادکوبه" مجری و تهیه کننده‌ تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ویژه برنامه ی تحویل سال شبکه یک گفت: این ویژه برنامه از "اتفاق ۱" به "اینجا آینده" تغییر نام پیدا کرد.

وی در خصوص آیتم‌های این برنامه اظهار داشت: از بخش‌های "اینجا آینده" می‌توانم به پخش کلیپ موسیقی، مصاحبه با مادران شهدا و ایران زمین ایران‌گردی با اجرای "جواد قارایی" اشاره کنم.
این تهیه‌کننده افزود: در "اینجا آینده" ۸ فصل مختلف از اتفاقات مهم حوزه‌های علم و فناوری، معارف اسلامی، حماسه و دفاع مقدس، ورزشی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و استحفاظی با مهمانانی متناسب به نمایش در خواهد آمد و ایران را در سالی که گذشت بررسی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: "سید علی ضیا" به عنوان مجری اصلی با ستارگان حوزه‌‌های مختلف به گفتگو خواهد نشست و این برنامه در ۹ قسمت و شب عید از ساعت ۸ شب تا ۲:۳۰ بامداد مهمان مردم خواهد شد.
گفتنی است؛ ویژه برنامه‌ی "اینجا آینده" از ۸ روز قبل از سال تحویل به روی آنتن شبکه ۱ خواهد رفت و ۸ برنامه متفاوت را به بینندگانش عرضه خواهد کرد.
در روز نهم که همان روز سال تحویل است "اینجا آینده" از ساعت ۸ شب تا ۲:۳۰ بامداد به آیتم‌ها و مهمانان مختلف از شبکه ۱ سیما به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.