سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

عصر امروز سه شنبه طی مراسمی اعلام شد

رئیس سازمان سینمایی: سال ۹۴ سال آرامش سینمای ایران است/ فرخنده کیش کلید دفتر انجمن سینمای جوان را تحویل گرفت

حجت اله ایوبی*

سینماپرس: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و فعلی انجمن سینمای جوانان ایران سال ۹۴ را سال آرامش سینمای ایران خواند.

 

به گزارش سینماپرس مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و جمعی از مدیران این سازمان و کارکنان انجمن سینمای جوان عصر امروز سه شنبه ۱۲ اسفند در محل این انجمن برگزار شد.
حجت الله ایوبی در این مراسم گفت: انجمن یکی از بناهای تحسین برانگیز سینمایی و محل ارتباط جامعه سینمایی، سازمان سینمایی و استان های مختلف است و نیازمند به دانش و تلاش و تجربه فراوان دارد و این انجمن می تواند سیل جوانان مشتاق به سینما را هدایت کند.
وی افزود:  دوران مدیریت کوتاه است و چشم به هم بگذاریم جلسات تودیع ها و معارفه ها برگزار می شود. همواره حسرت جلسات تودیع را می خورم و تودیع با شکوه را به معارفه های پر زرق و برق ترجیح می دهم چرا که معارفه پذیرش یک مسوولیت دشوار است.
وی اظهار امیدواری کرد سال ۹۴، سال آرامش و شکوه بیشتر برای سینمای ایران باشد و انتظار جوانان از سوی فرید فرخنده کیش مدیر جدید انجمن سینمای جوانان ایران پاسخ داده شود

بنا بر این گزارش پس از سخنان علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان سینمایی و جهفر صانعی مقدم عضو هیأت امنای انجمن سینمای جوان حبیب ایل بیگی نیز گفت: مدیریت در انجمن سینمای جوانان ایران جز کار درشهرستان ها نیست و ما در این دوره تلاش کردیم در ذهن خود و همکاران ستاد مرکزی و دفاتر این مهم را نهادینه کنیم.
وی همچنین تأکید کرد: بچه های دفاتر استان ها از بسیاری از مدعیان مرکز می توانند بهتر اثر تولید کنند.
در ادامه این مراسم فرید فرخنده کیش با گرامی داشت یاد حامد خسروی و زاون قوکاسیان اظهار کرد: مسیری که از اردیبهشت با دوستان بودم مسیری بود که انجمن نیازمند به آن بود. قطعا تغییرات عمده نخواهیم داشت چراکه ما تیم بودیم و تیم خواهیم ماند.
وی یادآور شد: شکل انجمن باید نوین باشد و در روش های آموزش نگاهی که دوستان دنبال می کنند با توجه به محرومیت موجود و عدم توانایی برای احداث دفاتر امیدوارم مثمر ثمر باشد.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با بیان اینکه به دنبال ایجاد روش های جدید برای رفع این محدودیت ها هستیم توضیح داد:
اعتماد اصلی را از جوانان دارم و اگر موفقیتی در این جایگاه کسب کنم به دلیل اعتماد آنان است و بیش از دو دهه هر توانی که داشتم خرج کردم و امیدوارم جریان رو به رشد انجمن را ادامه دهیم.

در پایان این مراسم از زحمات حبیب ایل بیگی تقدیر و احکام تودیع و معارفه ایل بیگی و فرخنده کیش توسط رئیس سازمان سینمایی به آن‌ها اهدا شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.