چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴

بابک بهداد در گفتگو با ما:

«نوروزنامه» عید سال جدید از شبکه مستند پخش خواهد شد / «بهارستان» دو ماه دیگر آماده نمایش می شود

بابک بهدد مستند بهارستان*

سینماپرس: بابک بهداد کارگردان مستند سینما و تلویزیون در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: به تازگی ساخت قسمتی از مجموعه «نوروزنامه» را به پایان رسانده ام که به آیین های نوروزی در استان اصفهان می پردازد و در ایام نوروز از شبکه مستند پخش خواهد شد.

بهداد در ادامه افزود: «نوروزنامه» مجموعه ای ۱۳ قسمتی است که به سفارش شبکه مستند ساخته شده است و در هر قسمت به آیین های نوروزی در یک استان می پردازد. این مجموعه توسط ۱۳ کارگردان ساخته می شود. تدوین آن به تازگی به پایان رسیده و به شبکه مستند تحویل داده شده است.

وی در ادامه عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد و اظهار داشت: در ساخت این مستند احمدرضا طائی به عنوان صدابردار، صادق سوری به عنوان تصویربردار، مریم قبادی محقق و مهدیه صفایی در مقام تهیه کننده با من همکاری داشتند. ضمن اینکه علاوه بر کارگردانی تدوین این اثر را نیز خودم بر عهده داشتم.

این کارگردان در ادامه از ساخت مستندی دیگر خبر داد و گفت: مستند «بهارستان» را نیز به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در دست ساخت دارم که تصویربرداری آن به پایان رسیده و در مرحله تدوین است و تا دو ماه دیگر آماده نمایش می شود.

بهداد افزود: این مستند به تاریخچه شکل گیری میدان بهارستان، مجلس و اتفاقات مشروطه می پردازد. در این مستند به دوره های پهلوی، ملی شدن صنعت نفت و انقلاب پرداخته ایم و نگاهی تاریخی به این میدان داشته ایم.

وی در ادامه عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد و گفت: این فیلم به کارگردانی و تصویربردای خودم ساخته شد که آزاده بیزارگیتی در سمت محقق، ساسان زالی به عنوان صدابردار، محمد قائمی در مقام تدوینگر در ساخت آن همکاری کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.