یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

در گفتگو با سینماپرس اعلام شد

مونتاژ فیلم جدید محمد علی نجفی به ایروانی و زندباف رسید / «پرسه در شهر لاجوردی» خرداد ۹۴ آماده نمایش می‌شود

فیلم سینمایی پرسه در شهر لاجوردی

سینماپرس: محمد علی نجفی کارگردان سینما صبح امروز از مونتاژ فیلم سینمایی «پرسه در شهر لاجوردی» توسط مهدی ایروانی و تحت نظر حسین زندباف خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: سارا نجفی برای ساخت موسیقی متن این فیلم سینمایی انتخاب شده است و در حال مطالعه  برای یافتن صداگذار هستیم.  

کارگردان سریال «سربداران» در ادامه افزود: مراحل فنی این فیلم سینمایی اوایل خرداد ماه به اتمام می رسد سپس برای اکران آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

نجفی در ادامه بیان داشت: تمام این فیلم در شهر اصفهان جلوی دوربین رفت و «پرسه در شهر لاجوردی» در راستای سایر آثار سینمایی گذشته من است.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: در فیلم سینمایی به هیچ وجه از فلاش بک استفاده نکرده ام و سعی کردم روابط انسانی را به تصویر بکشم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : «پرسه در شهر لاجوردی» پرسه در گذشته زن معماری است که رنگ و بویی تازه دارد.

این فیلم در ابتدا«اشک زاینده رود» نام داشت که به «پرسه در شهر لاجوردی» تغییر نام داد و محمد علی نجفی بعد از ده سال غیبت در سینما این فیلم را جلوی دوربین برده است.

 مینا ساداتی، فتانه ملک محمدی، ندا کریمی، محمود ملاباشی، علی کاظمیان، سیامک ادیب، امید زندگانی، پدرام معیریان با حضور سعید نیکپور به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل تولید فیلم «پرسه در شهر لاجوردی» عبارتند از:

نویسندگان: محمد علی نجفی، نسیم سیفی پور، نسیم محمدی فارسانی، مدیر فیلمبرداری:کوهیار کلاری، طراح گریم:آذر هوشیار، فرامرز بهرام پور، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، مدیر صدابرداری:امیر نوبخت، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، مجری طرح:محسن کاهی، مدیر تدارکات:مسهود علیشاه، دستیار اول کارگردان:بابک ثقفی، مدیربرنامه ریزی:مریم اشرفی، منشی صحنه:یاسمن کفایتی، عکاس:نگار صدیقی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، تهیه کنندگان:محمد علی نجفی و احسان رسولف.

محمدعلي نجفي متولد ۱۳۲۴ اصفهان، داراي مدرك كارشناسي ارشد شهرسازي و معماري از دانشگاه ملي است. وي فعاليت هنري را با نمايش «سربداران» در حسينيه ارشاد آغاز كرد. او سال ۱۳۵۶ «آيت فيلم» را با همكاري انجمن اسلامي مهندسين تأسيس كرد و فعاليت فيلمسازي را نيز در آنجا با كارگرداني فيلم «جنگ اطهر» در سال ۱۳۵۸ تجربه كرد.

۹ فیلم در کارنامه این کارگردان به ثبت رسیده است که از جمله آنها میتوان به «عشق طاهر»، «زمین آسمانی»، «جنگ اطهر» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.